عصر بازار

تقوی‌نژاد:

مشکلی برای پرداخت حقوق کارکنان شرکت ملی نفت وجود ندارد

عصر اعتبار- رئیس سازمان مالیاتی با اشاره به مسدود بودن حساب شرکت ملی نفت، گفت: این موضوع حل خواهد شد و هیچ بخشی از وزارت نفت بابت پرداخت حقوق کارکنان مشکل نخواهد داشت.

مشکلی برای پرداخت حقوق کارکنان شرکت ملی نفت وجود ندارد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از فارس،، صبح امروز برخی اخبار از مسدود شدن حساب شرکت ملی نفت بابت بدهی سنگین مالیاتی حکایت داشت.
     

     

    در پی این موضوع کارمندان این شرکت بابت دریافت حقوق با مشکل روبه‌رو شد بنابراین واریز حقوق آخرسال کارمندان در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.

    در همین راستا سید کامل تقوی‌نژاد رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در گفت‌وگو با فارس، ضمن تأیید مسدود شدن حساب شرکت ملی نفت، اظهار داشت: این موضوع بابت مالیات این شرکت بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

    رئیس سازمان مالیاتی تأکید کرد: هیچ بخشی از وزارت نفت بابت پرداخت حقوق کارمندان خود مشکلی نخواهد داشت.

    وی با اشاره به جلسه مشترک میان مسئولان شرکت ملی نفت و سازمان مالیاتی، تصریح کرد: این مباحث در جریان رسیدگی و بررسی بوده و حل می‌شود.

    حساب شرکت ملی نفت ایران، به دلیل عدم پرداخت مالیات دولت طبق قانون، توسط سازمان امور مالیاتی مسدود شده تا این موضوع تعیین‌تکلیف شود.

    قطعا انتظار این است در شرایطی که کشور خود را برای کاهش اتکا به درآمدهای نفتی آماده می‌کند و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بر پایدارسازی درآمدهای مالیاتی تکیه دارد ضرورت دارد در وهله اول شرکت‌های دولتی مالیات حقه بیت‌المال را بپردازند.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی