عصر بازار

پیام تبریک نوروزی مدیر عامل بانک رفاه کارگران

عصر اعتبار- علی صدقی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی، فرارسیدن نوروز سال ۱۳۹۵ را به تمامی هموطنان تبریک و شادباش گفت.

پیام تبریک نوروزی مدیر عامل بانک رفاه کارگران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، متن پیام به شرح زیر است:
    فرا رسیدن سال جدید ، بهار طبیعت و عید باستانی نوروز را صمیمانه خدمت همه هموطنان ارجمند و همکاران خوب و پرتلاشم در مجموعه بانک رفاه کارگران تبریک و تهنیت عرض می نمایم. بهار زیباترین فصل طبیعت است . از این رو که زیباترین جلوه های هستی در آن نمودار و جلوه گر است و زمین رخت طراوت و شادابی را پس از گذران فصلی سرد بر تن می کند . گویی همه مفاهیم و معانی هستی نو و تازه می شود و این فصل ، پیام آور زندگی ، رستنی تازه و ایجاد آمادگی برای شروعی دیگر است . با تأسی از بهار لازم است زنگار کهنگی و غبار از روح و روان خود زدوده و خود را مهیای کار و تلاش و نوآوری بیشتری کنیم و همانطور که در دین مبین اسلام و در آیات و روایات قدسی و نورانی به آن تأکید و تصریح شده است صله رحم و محبت و سلوک با خویشاوندان را به جا آوریم.
    سالی که گذشت به لطف خداوند بزرگ و محبت و عنایات معصومین (ع) سرشار از دستاوردهای ارزشمندی برای کشور و مردم عزیزمان بود و از پویایی کشور و جامعه برای برداشتن گام هایی اساسی برای توسعه همه جانبه ، نشان داشت . طبیعتا بانک رفاه کارگران نیز از تحولات ، اتفاقات و رویدادهای کلان و اثرگذاری که در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی رخ داد بی نصیب نبود و به عنوان عضوی تاثیر گذار از مجموعه نظام بانکی و اقتصادی و به تبعیت از سیاست ها و برنامه های راهبردی کشورگام های ارزشمندی برداشت و با تدوین و طرح ریزی برنامه های کلان و خلق خدمات و امکانات متنوع و متعدد در حوزه خدمات ریالی ، ارزی و الکترونیک ، به دنبال جلب رضایت عموم ذینفعان و اقشار جامعه بوده و هست .
    اطمینان داریم در سال پیش رو نیز بانک رفاه کارگران ، بیش از پیش در تحقق اهداف کلان خود به توفیقاتی دست خواهد یافت و باور داریم با بهره مندی از تمام ظرفیت های موجود و در سایه کار جمعی ، نگاه مشارکت جو و همراهی و همسویی با ذینفعان بانک و با اتکا به توانمندی های بسیار مجموعه نیروهای پرتلاش و زحمتکش، سهم بازار بانک به نحو شایسته ای ارتقا خواهد یافت و خواهیم توانست در بهبود فضای کسب و کار ،
    توسعه فعالیت های اقتصادی و اشتغالزا ، روان سازی امور و البته تحقق اقتصاد مقاومتی ، به سهم خود نقشی اساسی ایفا نماییم .
    برای همه شما بزرگواران در سال جدید سلامتی و تندرستی آرزو می کنم و امیدوارم در پرتو عنایات خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و ائمه اطهار (ع) سالی توام با سربلندی و بهروزی در کنار خانواده خود داشته باشید .

    علی صدقی

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی