عصر بازار

بدون تعطیلی و در ۲۴ ساعت شبانه روز؛

دریافت کارت هدیه از پیشخوان‌های شهرنت و شرکت در قرعه‌کشی

عصر اعتبار- مدیر امور فناوری‌اطلاعات بانک شهر با اشاره به ارائه خدمات الکترونیک از طریق پیشخوان‌های شهرنت، گفت: شهروندان می‌توانند با دریافت کارت هدیه از طریق این پیشخوان‌ها در قرعه‌کشی شرکت کنند.

دریافت کارت هدیه از پیشخوان‌های شهرنت و شرکت در قرعه‌کشی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مسعود خاتونی با بیان این ‌که ارائه خدمات الکترونیک به ویژه در تعطیلات نوروز به شهروندان با جدیت دنبال می‌شود، اظهار کرد: بانک شهر به منظور دسترسی آسان شهروندان به سرویس‌های دریافت، پرداخت، انتقال الکترونیکی وجوه و از سویی سرویس‌های شعبه‌ای مانند افتتاح حساب، دریافت کارت، ساتنا، پایا، کارت هدیه، ضمانت‌نامه و بسیاری از خدمات درون‌شعبه‌ای و برون‌شعبه‌ای، بیش از 200پیشخوان شهرنت را در اماکن عمومی، تفریحی، سیاحتی، زیارتی، پارک‌ها، ترمینال‌ها و فرودگاه‌ها راه‌اندازی کرده تا به صورت شبانه‌روزی به مراجعه‌کنندگان سرویس دهد.
    وی افزود: در این خصوص وب‌کیوسک‌ها در پیشخوان‌های شهرنت، امکان ارائه کارت هدیه را دارند و مراجعه‌کنندگان می‌توانند با هر نوع کارت شتابی از طریق این وب‌کیوسک‌ها، مبلغ، طرح‌ موردنظر و متن دلخواه را انتخاب و کارت هدیه خود را دریافت کنند.
    مدیر امور فناوری‌اطلاعات بانک شهر در ادامه از جشنواره دریافت کارت هدیه از طریق پیشخوان‌های شهرنت خبر داد و خاطر‌نشان کرد: بانک شهر به منظور قدردانی از همه شهروندان دارای کارت‌‌های شتابی که از طریق پیشخوان‌های شهرنت، کارت هدیه دریافت می‌کنند، جشنواره‌ای برگزار خواهد کرد و هم‌زمان با اعیاد شعبانیه به برندگان این جشنواره که به قید قرعه انتخاب می‌شوند، جوایز نقدی و غیر‌نقدی اهدا می‌کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی