عصر بازار

همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران با بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور

عصر اعتبار- بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور به منظور توانمندسازی مددجویان تحت پوشش این بنیاد با بانک قرض الحسنه مهر ایران تفاهمنامه همکاری منعقد کرد.

همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران با بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دولتی مدیرعامل بانک در جلسه انعقاد تفاهمنامه بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران کاملترین مجموعه ای است که تکلیف آن قرض الحسنه می باشد و به صورت تخصصی فقط در راستای ترویج این سنت الهی گام بر می دارد.

    وی افزود: این بانک هیچ گونه فعالیت بنگاه داری انجام نمی دهد و منابع جذب شده از محل سپرده گذاری های خیرین، ارگان ها، نهادها و سازمان ها را تنها در اعطای تسهیلات قرض الحسنه به منظور رفع مایحتاج ضروری نیازمندان جامعه مصرف می نماید.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران تصریح کرد: یکی از ماموریت های بانک قرض الحسنه مهر ایران حمایت از سازمان هایی است که مسئولیت اجرای مباحث محرومیت زدایی در کشور را بر عهده دارند، از این رو این بانک در راستای توانمندسازی مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، سازمان زندان ها و بهزیستی گام های موثری را برداشته است.

    سیامک دولتی در خصوص رشد منابع بانک در سال 94 بیان داشت: خدا رو شکر امسال با وجود کاهش منابع قرض الحسنه شبکه بانکی کشور، بانک قرض الحسنه مهر ایران به همت همکاران با رشدی بالغ بر 25 درصد روبرو بوده است.

    در ادامه این نشست رستمی نیز اظهارداشت: بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور تمام تلاش خود را بر پایه رفع محرومیت و توانمند سازی افراد نیازمند جامعه قرار داده و در این راستا از هیچ کوششی کوتاهی نخواهد کرد.

    وی افزود: کمک و دستگیری از مستمندان و نیازمندان،  کمک به تهیه و تکمیل جهیزیه دختران بی بضاعت، دستگیری از جوانان مستعد و علاقه مند در جهت ادامه تحصیل و غیره از جمله اهداف و محورهای فعالیت این بنیاد می باشد.

    در پایان به منظور تقویت تعاملات بانکی، تفاهمنامه همکاری میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و بنیاد خیریه وفاق سبز علوی کشور منعقد گردید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی