عصر بازار

پیام مدیر عامل بانک ایران زمین به مناسبت عید نوروز

عصر اعتبار- پیام مدیر عامل بانک ایران زمین به مناسبت عید نوروز به شرح زیر می باشد.

پیام مدیر عامل بانک ایران زمین به مناسبت عید نوروز
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، متن این پیام به شرح زیر می باشد.

    ایران زمین خانه ماست
    عید «نوروز» در کشورما، آغاز نو شدن هاست. آغاز تغییر و تحول و تلاش برای بهتر شدن در تمامی ابعاد و ارکان زندگیست. امیدوارم سال 1395 با کمک و تلاش مضاعف همه اعضای محترم هیئت مدیره، مدیران و کارکنان، سال نوآوری‌ها و تحولات و تجربه‌های نو و مثبت برای بانک مان باشد تا با ارائه خدمات و محصولات مطلوب و به روز در راستای عملی کردن شعارمان «ایران زمین خانه ماست» حرکت و ایران زمین را به خانه همه ایرانیان تبدیل کنیم.
    بی تردید در سالی که گذشت حوزه اقتصاد و بانکداری کشور با فراز و نشیب‌ها و سختی‌هایی همراه بود،اما در سال جدید با اجرایی شدن برجام و رفع تحریم‌ها، فرصت‌های مطلوبی در اختیار نظام بانکداری کشور قرار دارد که در این میان، بانک ایران زمین باید نقش بسزایی را در شناسایی فرصت‌ها و تبدیل آنها به «ارزش» برای مشتریان و سهامداران ایفا کند.
    برخود لازم می دانم از تمامی اعضا خانواده بانک که با پشتکار فراوان و تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیر خود در سال گذشته موجبات حرکت رو به رشد و توسعه همه جانبه بانک را فراهم نموده‌اند، خدا قوت گفته و تقدیر و تشکر کنم. همه شما بزرگواران و همکاران گرامی به خوبی می دانید که دوام و بقای بانک منوط به رضایت و خشنودی مشتریان و سهامداران بانک است. بر همین اساس، امیدوارم که در سال جدید، به منظور دستیابی به اهداف متعالی و اجرای برنامه های راهبردی بانک، همگرایی و یکپارچگی خود را افزایش دهیم و با یک کار تیمی منسجم، شاهد بانکی چابک، فعال و پویا باشیم. انشاءالله.


                                                                                                                    سید محسن هاشمی

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی