عصر بازار

سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها در املاک خارجی

عصر اعتبار- طبق یک تحقیقات، خریداران ایرانی ثروتمند با برچیده شدن تحریم‌های بین‌المللی به صف خریداران قطری، کویتی و سعودی خواهند پیوست و حضور قابل توجهی در بازار املاک لوکس لندن خواهند داشت.

سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها در املاک خارجی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از اعتماد، طبق محاسبات شرکت معاملات املاک راک استون انگلیس، خریداران ایرانی حقیقی و حقوقی ظرف پنج تا ١۰ سال آینده حداکثر شش میلیارد پوند (٦٣/٨ میلیارد دلار) در املاک مکان‌هایی شامل لندن، دوبی، سوییس، آلمان و جنوب فرانسه سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

    شرکت راک استون که مدیرکل آن یک ایرانی تبار به نام بکی فاطمی است، شبکه‌ای از مشتریان ایرانی دارد. در حال حاضر ٣۰ درصد از مشتریان راک استون از خاورمیانه هستند و از این تعداد پنج درصد ایرانی هستند.

    راک استون بر مبنای افزایش تقاضای خرید ایرانی‌ها از زمان برداشته شدن تحریم‌ها برآورد کرده است که خریداران ایرانی که ظرف ١٢ تا ٢٤ ماه آینده در جست‌وجوی خانه در لندن هستند، ٢٥ درصد افزایش خواهند یافت.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی