عصر بازار

در بازدید سرزده از شعبه فردوسی بانک پارسیان صورت گرفت؛

عیدی پرویزیان به سپرده گذاران ثامن الحجج

عصر اعتبار- دکتر کورش پرویزیان روز چهارشنبه ۲۶ اسفند ۹۴ به صورت سرزده از شعبه فردوسی بانک پارسیان بازدید کرد و در جریان وضعیت و پرداخت وجوه سپرده گذاران تعاونی اعتبار ثامن الحجج قرار گرفت.

عیدی پرویزیان به سپرده گذاران ثامن الحجج
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، مدیرعامل پارسیان در این بازدید گفت: با پرداخت بالغ بر هفت هزار و پانصد میلیارد ریال وجوه متعلق به سپرده گذاران ثامن الحجج، تاکنون بیش از هفتصد هزار حساب این تعاونی اعتباری تعیین تکلیف شده است.

    وی افزود: در فاز نخست ساماندهی تعاونی اعتبار‌ ثامن الحجج و تا پایان سال‌ 94، طی سه مرحله حساب‌های با موجودی تا سقف30 ،50 و 100 میلیون ریال تسویه شده و در آستانه سال نو و برای ‌رفاه حال سپرده گذاران، با هماهنگی و مجوز اخذ شده، سقف پرداخت ها تا مبلغ 200 میلیون ریال افزایش یافت.
    وی اظهار داشت: بانک پارسیان، طی مدت بیش از چهل روز از آغاز اجرای طرح، علاوه بر پرداخت مطالبات بیش از دویست ‌هزار حساب، بیش از 500 هزارحساب را با مبالغ جزئی که صاحبان آن ها در مهلت مقرر برای تسویه حساب مراجعه نکرده بودند نیز بسته و وجوه مربوطه به حساب مخصوصی انتقال یافته و صاحبان این حساب ها می توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر و دفترچه حساب برای دریافت وجوه خود مستقیما به بانک پارسیان مراجعه کنند.
    دکترپرویزیان با اشاره به تمهیدات لازم برای تسهیل بازپرداخت وجوه سپرده‌گذاران از ابتدای سال 95 گفت: به منظور تعیین تکلیف حساب های آن دسته از سپرده گذاران که تسهیلات نیز دریافت کرده اند و مانده طلب ناشی از تهاتر تسهیلات و سپرده آنها حداکثرتا سقف 200 میلیون ریال است، تدبیر لازم اندیشیده شده و واجدین شرایط می توانند بدون توجه به سقف سپرده، پس از اخذ گواهی تسویه از تعاونی ثامن الحجج برای دریافت وجوه مربوطه به بانک پارسیان مراجعه نمایند.
    وی افزود: شعب بانک پارسیان تا پایان‌ وقت اداری ‌روز پنج شنبه 27 اسفند 94 آماده بازپرداخت وجوه سپرده‌گذاران هستند و این فرایند از روز شنبه 7 فروردین 95 نیز از‌سر‌گرفته می شود. برای بازپرداخت مبلغ حساب های با موجودی بالاتر نیز برنامه ریزی لازم انجام شده که جزئیات آن به آگاهی خواهد رسید.
    مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به تمهیدات لازم برای خانواده سپرده گذاران گفت: دریافت گواهی و پرداخت وجوه به دارندگان وکالت نامه رسمی برای وابستگان درجه یک سپرده گذاران، علاوه بر موارد پیشین، برای برادر و خواهر سپرده گذار نیز امکان پذیر خواهد بود. همچنین وراث سپرده گذار متوفی طبق مقررات بانکی مربوطه می توانند با در دست داشتن برگه انحصار وراثت و مفاصا حساب مالیات بر ارث که شماره حساب تعاونی در آن قید شده باشد، برای تسویه حساب و دریافت وجه به شعب بانک پارسیان مراجعه کنند.
    وی افزود: اتباع خارجی ‌مجاز دارای پروانه اقامت معتبر که موسسه مذکور دارای حساب هستند، می توانند با در دست داشتن مدارک ‌لازم و گذرنامه معتبر پس از بستن حساب و دریافت گواهی تسویه، برای دریافت وجوه حسابهای خود تا سقف 30 میلیون ریال به بانک پارسیان مراجعه کنند.
    وی ادامه داد: به منظور نظارت دقیق بر اقساط دریافتی از محل تسهیلات تعاونی و استفاده از آن در پرداخت مطالبات سپرده گذاران، به زودی پرداخت اقساط مشتریان امکان پذیر شده و چگونگی آن اطلاع رسانی خواهد شد.
    مسوولیت های اجتماعی در کنار خدمات بانکی
    دکتر پرویزیان با پوزش از مشتریان بانک پارسیان به خاطر شلوغی روزهای پایانی سال گفت: مشتریان وفادار به خوبی درک می کنند که بانک پارسیان علاوه بر مبادلات بانکی و وظایف حرفه ای و تخصصی خود، در انجام مسوولیت های اجتماعی خود در قبال هموطنان و کمک به سیستم بانکی و دولت در حل مشکلات جامعه نیز اثرگذار بوده است و لذا شعب محدود سراسر کشور، علاوه بر حجم کار روزهای پایانی سال و افزایش ترافیک کاری شب عید، با موضوع پرداخت وجه سپرده گذاران ثامن الحجج نیز همراه بوده اند و از همین رو تعدادی از شعب با شلوغی وحجم کاری بیشتری مواجه شدند و لذا از تمام مشتریان صبور و وفادار بانک پارسیان قدردانی می کنیم.
    وی افزود: بانک پارسیان در شرایط کنونی اقتصاد کشور، سعی داشته که ضمن کمک به تامین مالی واحدهای اقتصادی و کمک به گردش مالی مناسب فعالان اقتصادی کشور، به حل چالش های سیستم بانکی از جمله دغدغه سپرده گذاران ثامن الحجج نیز کمک کند و در نتیجه با وجود تعداد شعب محدود خود، با تمام توان خدمات بانکی را به مشتریان خود و سپرده گذاران ثامن الحجج ارائه کرده است.
    پرویزیان با اشاره به سایر اقدامات و مسوولیت های اجتماعی بانک پارسیان گفت: در راستای تحقق برنامه ها و سیاست های اقتصاد مقاومتی و به منظور حمایت از بخش تولید و اشتغال و تامین آب سالم و بهداشتی همسو با دولت، مشارکتی گسترده و فعال داشته و تامین مالی طرح های ویژه آبرسانی کشور را به عهده گرفت.
    از اقدامات موثر دیگر بانک پارسیان، مشارکت در طرح نوسازی ناوگان و جایگزینی 90 هزار دستگاه تاکسی فرسوده بوده که ضمن نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، کمک قابل توجهی در جهت کاهش آلودگی هوا و کنترل آلاینده ها در شهرهای مختلف خواهد داشت.
    در راستای اقتصاد مقاومتی برآنیم تا نیازهای خود را تا حد امکان در داخل کشور تامین کنیم / مشتریان صبور باشند
    پرویزیان گفت : بانک پارسیان جهت پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی، از جمله صرفه جویی و کاهش هزینه ها با استفاده از متخصصان داخلی و دانش نیروی انسانی این بانک، اقدام به تغییر سیستم نرم افزاری نموده و با طراحی کوربنکینگ شعب، توانست سیستمی کارآمد به نام لوتوس ارائه کند .
    وی با اشاره به گلایه های مطرح شده از سوی مشتریان در خصوص این نرم افرار گفت : درهر تغییر نرم افزاری ممکن است خطاهایی اندک رخ دهد. لازم است توجه داشته باشیم که اگر قرار باشد متکی به توان ساخت داخل باشیم و در راستای اقتصاد مقاومتی نیازهای خود را تا حد امکان در داخل کشور تامین کنیم باید برخی مغایرت ها و آزمون و خطاها را بپذیریم تا به تدریج طراحی ها وتولید داخلی تکمیل شود و خطاهای موجود را کاهش دهیم.
    پرویزیان تصریح کرد: هدف بانک پارسیان به عنوان برترین بانک خصوصی کشور، جلب اعتماد مشتریان است. تقویت زیر ساخت های بانکداری یکی از راههای حصول به افزایش اعتماد و رضایتمندی مشتریان است که در سرلوحه برنامه ها و فعالیت های این بانک قرار دارد.
    مدیرعامل بانک پارسیان ضمن تقدیر از سعه صدر، همراهی و حسن اعتماد مشتریان گرامی گفت : اطمینان می دهم که بزودی مغایرت های پیش آمده مرتفع و همچنان در تکریم مشتریان الگو و پیشرو باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی