عصر بازار

مدیرعامل بیمه ایران از آزادی ۷۰ زندانی دیگر بیمه توسعه درروزهای پایانی سال خبر داد

عصر اعتبار- رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران گفت: همانطور که وعده کرده بودیم درآستانه شب عید ۷۰ زندانی دیگر بیمه توسعه تا امروز(پنجشنبه) بیست وهفتم اسفندماه اززندان آزاد شدند.

مدیرعامل بیمه ایران از آزادی ۷۰ زندانی دیگر بیمه توسعه درروزهای پایانی سال خبر داد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، سید عباس حسینی درمراسم آزادی این زندانیان که درشرکت متبوعش برگزار شد با اشاره به اینکه طی دوماه اخیر 140 زندانی بیمه توسعه از بند رها شدند،افزود: پرونده بیمه توسعه یکی از پرونده های دشوار صنعت بیمه است که مسئولیت حل وفصل آن براساس مصوبه شورای عالی بیمه به شرکت بیمه ایران سپرده شد.

    وی افزود: درطول این مدت،خسارت مربوط به 24 هزار بیمه گذار زیاندیده پرداخت و بیش از 450 زندانی که به دلیل عدم تعهدات بیمه توسعه درزندان بودند نیزآزاد شدند.

    رییس هیات مدیره بیمه ایران با قدردانی از تمامی دستگاه های مرتبط با این پرونده به ویژه دادسرای رسیدگی به جرایم پولی و بانکی و دادستانی تهران، ادامه داد: سعی بیمه ایران برآن است که پرونده های این بیمه هرچه سریع تر مشخص و تعیین تکلیف شوند.

    حسینی دراین ارتباط به استقرار کارشناسان بیمه ایران درشرکت بیمه توسعه وهمکاری نزدیک با کارشناسان این شرکت اشاره و تصریح کرد: به طورحتم با تکمیل پرونده ها تکلیف مابقی آن ها نیز مشخص و خسارات به ذینفعان پرداخت خواهد شد.

    وی درپاسخ به این پرسش که پرونده های مربوط به بیمه توسعه چه زمانی بسته خواهد شد نیز گفت: پرونده های بیمه توسعه بسیار متنوع است و اشکال مختلفی دارد از این رو رسیدگی به تمامی آن ها مستلزم طی تشریفات مربوط است با این همه همانطور که پیش تر نیز به آن اشاره شد تمامی تلاشمان بر آن است که پیشرفت قابل توجهی در این پرونده درسال 95 داشته باشیم.

    حسینی درپاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه تکلیف آن دسته از بیمه گذاران بیمه توسعه که با افزایش نرخ دیه درپرونده هایشان مواجه شدند چه می شود، نیز اظهارداشت: به طورحتم آنچه که مربوط به بیمه توسعه بوده و درچارچوب مقررات قابل پرداخت است را بیمه ایران با دراختیار گرفتن اموال ودارایی های این شرکت پرداخت می کند و بقیه تعهدات با هماهنگی صندوق تامین خسارت های بدنی پرداخت می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی