عصر بازار

دیدار مدیربنیاد جهانی رهبران شهری‌ با مدیرعامل بانک شهر

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک شهر با "بیلمر"، مدیر طرح ابتکاری شکوفایی شهری از بنیاد جهانی رهبران شهری‌ دیدار و گفت و گو کرد.

دیدار مدیربنیاد جهانی رهبران شهری‌ با مدیرعامل بانک شهر
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، در این نشست با حضور کیمبرلی بیلمر، مدیر طرح ابتکاری شکوفایی شهری از بنیاد جهانی رهبران شهری‌(ICL) به دلیل حمایت این بانک از اهداف توسعه پایدار که در مجمع عمومی سازمان ملل نهایی و تصویب شده و همچنین تلاش‌ در زمینه اجرایی کردن برنامه‌های طرح ابتکاری شکوفایی شهریازمدیرعاملبانکشهر قدردانی شد.

    همچنین مدیر طرح ابتکاری شکوفایی شهری از بنیاد جهانی رهبران شهری، ضمن تقدیر از عملکرد بانک شهر در خصوص حمایت از عمران و آبادی شهرها، بر لزوم همکاری هر چه بیشتر بانک شهر با این بنیاد تاکید کرد.
    پورزرندی نیز ضمن اعلام آمادگی مبنی بر افزایش تعامل با بنیاد جهانی رهبران شهری اظهار کرد: بانک شهر تاکنون در زمینه عمران و آبادانی شهرهای ایران اقدامات مختلفی را با حمایت از شهرداری کلانشهرها انجام داده و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان در دستور کار این بانکقراردارد.
    گفتنی است پیش از این نیز طی مراسمی، حکم قهرمان، سخنگو و رایزن جهانی طرح CPI-MC از طرف سازمان اسکان بشر ملل متحد(UN-Habitat)، ازسویمعصومهابتکار، معاونرییسجمهورورییسسازمانحفاظتمحیطزیستبهدکتر پورزرندی اعطاشد.
    طرح ابتکاری شکوفایی شهری(CPI-MC) رویکردی نوآورانه در بحث ارزیابی شهرهاست که یکی از مهم‌ترین برون‌دادها و نتایج تیم برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد طی چهار دهه است و با هدف تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات شهری به منظور حمایت از تدوین سیاست‌های آگاهانه جهت ایجاد شهرهای پایدار، برای اولین بار به طور رسمی در سال2012 مطرح و به مرور زمان، به یک برنامه جهانی تبدیل شد؛ به طوری که امروزه بیش از 600شهر را در سراسر جهان پوشش می‌دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو