عصر بازار

دستگیری کلاهبردار ۱۱میلیارد ریالی با رد رشوه ۵۰۰ میلیون ریالی درخرم آباد

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی خرم آباد از دستگیری کلاهبردار ۱۱ میلیارد ریالی با رد رشوه ۵۰۰ میلیون ریالی از سوی ماموران نیروی انتظامی در این شهرستان خبر داد.

دستگیری کلاهبردار ۱۱میلیارد ریالی با رد رشوه ۵۰۰ میلیون ریالی درخرم آباد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، سرهنگ 'حسین نجفی' گفت: ماموران انتظامی پاسگاه کاکاشرف خرم آباد در پی اجرای احکام صادره از دادسرای عمومی و انقلاب خرم آباد مبنی بر کلاهبرداری 11 میلیارد ریالی توسط یک نفر با موضوع خرید و فروش چند قطعه زمین به افراد مختلف، بلافاصله برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.
    وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی همه جانبه ،کلاهبردار میلیاردی را در یکی از روستاهای منطقه کاکاشرف خرم آباد دستگیر کردند.
    نجفی با بیان این که برای متهم تاکنون بیش از 15 برگ جلب در اجرای احکام حقوقی و 10 فقره پرونده در دادسرای عمومی انقلاب خرم آباد،صادر شده، اظهار داشت: این کلاهبردار طی پنج سال در تهران و شهرستان های اطراف متواری شده بود.
    فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: فرد متخلف بیش از 60 نفر شاکی دارد که دستگیری وی برای آنها خوشحالی دو چندانی را در پی داشت و همین موضوع باعث شد اهالی منطقه تقدیر خود را از پاسگاه کاکاشرف اعلام کنند.
    سرهنگ نجفی بیان داشت: در زمان دستگیری متهم، 500 میلیون ریال رشوه توسط اقوام وی به منظور فرار از قانون پیشنهاد داده شده که ماموران ضمن امتناع از مبلغ پیشنهادی آن را ضمیمه پرونده کردند.
    وی گفت: متهم در بازجویی به کلاهبرداری های خود اعتراف کرده و جهت سیر مراحل قانونی روانه زندان شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی