عصر بازار

رئیس گروه سرمایه‌گذاری‌های خارجی اصفهان مطرح کرد

سهم ۷ میلیارد دلاری سرمایه‌گذاران خارجی در اصفهان

اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی تنها راه‌حل مشکلات اقتصادی

عصر اعتبار- رئیس گروه مرکز سرمایه‌گذاری‌های خارجی استان اصفهان گفت: از سال ۱۳۷۲ تاکنون بیش از ۷/۱ میلیارد دلار توسط سرمایه‌گذاران خارجی در اصفهان سرمایه شده است.

سهم ۷ میلیارد دلاری سرمایه‌گذاران خارجی در اصفهان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، خالد امیریوسفی اصفهان اظهار کرد: از سال 1372 تاکنون بیش از 7/1 میلیارد دلار توسط سرمایه‌گذاران خارجی در اصفهان سرمایه شده است.

    وی افزود: مرکز سرمایه‌گذاری‌های خارجی در همان ابتدای کار مطالعات و نتایج اولیه به‌ دست‌آمده از گزارشات میدانی را در اختیار سرمایه‌گذاران خارجی قرار می‌دهد.

    رئیس گروه مرکز سرمایه‌گذاری‌های خارجی استان اصفهان افزود: بر اساس قوانین موجود نمی‌توانیم افراد مراجعه‌کننده را به سرمایه‌گذاری در بخش‌های خاصی مجبور کنیم و تنها به ترغیب آن‌ها به سرمایه‌گذاری در بخش‌هایی نظیر هوای پاک، اقتصاد دانش‌بنیان، اشتغال‌زایی برای جوانان و مواردی از این قبیل ترغیب می‌کنیم.

    وی با توجه به اینکه فرآیند سرمایه‌گذاری خارجی در کشورمان زمان‌گیر است، تشریح کرد: در تمامی مراحل بنده و همکارانم در کنار این سرمایه‌گذاران قرار داریم تا کارها با سهولت بیشتری پیش برود.

    امیریوسفی در ادامه و در پاسخ به این سؤال که علت نام‌گذاری سال 95 تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل چیست، تشریح کرد: در شرایط فعلی کشورمان نیاز مبرمی به اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی دارد.

    وی یادآور شد: خوشبختانه با بینش و بصیرت نافذ رهبر معظم انقلاب این سال تحت عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده تا بیش‌ازپیش بر اهمیت این موضوع افزوده شود.

    رئیس گروه مرکز سرمایه‌گذاری‌های خارجی استان در پایان با توجه به شرایط جدید و اجرایی شدن برخی از پروژه‌های در دست اقدام عنوان کرد: امیدوارم در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد سودآوری بیش‌ازپیش سرمایه‌گذاران خارجی برای کشورمان باشیم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو