عصر بازار

درآمد چندین میلیونی متکدیان در پایتخت

عصر اعتبار- رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران گفت:متکدیان در شهر تهران روزانه بیش از۳میلیون و در برخی از چهارراه ها تا ۷ میلیون نیز درآمد دارند.

درآمد چندین میلیونی متکدیان در پایتخت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصاد آنلاین، فرزاد هوشیار پارسیان رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در گفت و گویی عنوان کرد:روند تکدی گری روزانه در چهار راه های تهران بیش از 3 میلیون تومان و در برخی چهار راه ها حتی تا 7میلیون تومان نیز درآمد داشته که پیش از هر اقدامی باید نسبت به فرهنگ سازی میان شهروندان در خصوص عدم کمک به این افراد که به عنوان صدقه جاریه محسوب نشده نیز انجام شود.

    وی گفت:بخش عمده ای از تکدی گران در تهران کلونی های اتباع غیر ایرانی تشکیل داده که با همکاری نیروی انتظامی و قوه قضائیه، روزانه بیش از 100 متکدی در خیابان های شهر تهران جمع آوری و با حکم قضایی به مراکز وابسته به سازمان ، انتقال داده می شوند.

    هوشیار پارسیان درخصوص بسته های عیدانه افزود:باهمکاری نهادهای خیرین و ستاد توانمندی سازی بانوان شهرداری تهران، بسته های عیدانه و سبد کالا میان بخشی از 60هزار خانواده نیازمند با حفظ کرامت و منزلت این افراد توزیع شده که این اقدام هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو نیز انجام می شود.


    رئیس سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در پایان تأکید کرد:برای سال جدید نیز برنامه هایی با همکاری ستاد توانمند سازی بانوان شهرداری تهران، برای سواد آموزی برخی زنان سرپرست خانوار که از نعمت سواد محروم بوده و همچنین حمایت از کودکان ترک تحصیل کرده ایرانی و مهاجر به منظور بازگشت به تحصیل آنان بستر سازی و انجام خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی