عصر بازار

رئیس سازمان هواپیمایی:

مذاکره با بوئینگ ادامه دارد

عصر اعتبار- رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه مذاکره با شرکت هواپیماساز بوئینگ آمریکا ادامه دارد گفت: به احتمال قوی با بوئینگ هم قرارداد خرید هواپیما امضا می‌کنیم.

مذاکره با بوئینگ ادامه دارد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، علی عابدزاده  با اشاره به ضرورت افزایش ناوگان هوایی کشور گفت: علاوه بر نوسازی و توسعه ناوگان،‌افزایش ایمنی و بهره‌وری یکی از مهمترین ضروریات خرید هواپیما بحث اشتغال‌زایی در صنعت هوانوردی است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در حال حاضر درصنعت هوانوردی فقط بیش از هزار خلبان بیمار وجود دارد که با افزایش تعداد هواپیماها و خرید هواپیماهای جدید می‌توان ضریب اشتغال در صنعت هوانوردی را به طور قابل توجهی افزایش داد.

    عابدزاده با بیان اینکه تمام ایرلاین‌ها مورد حمایت سازمان هواپیمایی هستند گفت: تنها ایران ایر نیست که وارد مذاکره و بحث خرید هواپیما شده در حال حاضر سایر ایرلاین‌ها در حال مذاکره و رایزنی خرید هواپیما از شرکت‌های خرید معتبر از جمله ایرباس هستند.

    وی افزود: همچنین مذاکره با بوئینگ هم متوقف نمانده و رایزنی‌ها ادامه دارد و به احتمال زیاد بوئینگ هم به ایران هواپیما می‌فروشد.

    رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که در قرارداد 10 و نیم میلیارددلاری خرید هواپیما از ایرباس حائز اهمیت است این است که این قرارداد بدون هیچ واسطه‌ای انجام شده و بدون تکیه بر اعتبارات دولت قرار است اقساط آن پرداخت شود.

    وی همچنین درباره فروش بلیت‌های چارتری در بازار گفت: به طور قطع ایرلاین‌ها اجازه فروش پرواز چارتری به آژانس‌های مسافرتی را ندارند و ملزم به ارائه پروازهای برنامه‌ای هستند.

    عابدزاده با بیان اینکه به دنبال کاهش پروازهای چارتری در سال آینده هستیم ادامه داد: تاکنون برای پروازهای نوروزی چیزی حدود 20 هزار مجوز پرواز صادر شده که ایرلاین‌ها هنوز هم درخواست افزایش پرواز را دارند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو