عصر بازار

وزیر دفاع:

همه دست اندرکاران به رفع مشکلات اقتصادی کمک کنند

عصر اعتبار- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: همه دست اندرکاران باید به رفع مشکلات اقتصادی کمک کنند.

همه دست اندرکاران به رفع مشکلات اقتصادی کمک کنند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، از اعلام روز شنبه اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع؛ این مطلب را سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در جریان سفر به اصفهان عنوان کرد.
    وی ضمن تبریک سال نو با اشاره به نامگذاری سال 1395 ، به سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، اظهار داشت: همه دست اندرکاران نظام در تبعیت از مقام معظم رهبری با به کارگیری تمامی منابع خود باید برای رفع مشکلات فضای اقتصادی و عمرانی کمک کرده و به آن تسریع بخشند.
    وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اضافه ک با توجه به اینکه در برخی از پروژه ها حفظ و صیانت مطرح است؛ از این رو سازمان گردشگری، شهرداری و مردم باید با هم همکاری کنند تا موانع را سریع تر از پیش روی بردارند و در این خصوص نیز وزارت دفاع وارد عمل شده است.
    سردار دهقان با اشاره به برنامه های وزارت دفاع برای تحقق شعار سال، تأکید کرد: وزارت دفاع به مقتضای مأموریتی که دارد همیشه در حال جهاد است و باید آنچه را که نیاز نیروهای مسلح برای یک دفاع تضمین شده است تولید کرده و در اختیار نیروی مسلح قرار دهد که قطعاً امسال با پیگیری بیشتری این اقدام را عملیاتی می کند.
    وی در پایان خاطرنشان کرد: امید داریم امسال سرمایه گذاری و رونق اقتصادی بیشتری در زمینه گردشگری داشته باشیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی