عصر بازار

کارشناس اقتصادی مطرح کرد

لزوم توجه به ۱۰ راهکار رهبری برای تحقق مصونیت اقتصادی

عصر اعتبار- یک کارشناس اقتصادی درباره تحقق شعار «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» گفت: توجه به ۱۰ راهکار مقام معظم رهبری برای «اقدام و عمل» در «اقتصاد مقاومتی» می‌تواند زمینه ساز تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

لزوم توجه به ۱۰ راهکار رهبری برای تحقق مصونیت اقتصادی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، حسن حاج علی اکبری  با بیان اینکه2 سال از زمان ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می گذرد گفت:سیاست های اقتصاد مقاومتی در شرایط فعلی نیاز ضروری جامعه است.

    وی ادامه داد:راه برون رفت از مشکلات و تنها راهی که در این مقطع می تواند نظام ما را در مقابل همه توطئه ها مصون کند اقتصاد مقاومتی است. امنیت جامعه و پایداری در عرصه اقتصاد و جلوگیری از راه نفوذ غربی‌ها با تحقق شعار سال امکان پذیر است.

    این کارشناس اقتصادی با بیان اینکه تا کنون اقتصاد مقاومتی در حد شعار باقی مانده است افزود: پیاده سازی و اجرایی نمودن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از تأکیدات مقام معظم رهبری است. معنی این شعار این است که اقتصاد مقاومتی در گذشته بارها بیان شده است و همگان بر آن اذعان دارند و اکنون باید در مرحله عملیاتی اجرایی شود.

    حاج علی اکبری با اشاره به صحبت های مقام معظم رهبری گفت: ایشان به 10 راهکار برای «اقدام و عمل» در «اقتصاد مقاومتی» اشاره مستقیم کردند. باید به پیشنهاد‌ها و انتقادات توجه شود تا مسیرعمل کردن مهیا شود.

    وی در ادامه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر زنده‌کردن تولید داخلی است گفت: رهبری بیان کردند امروز آن‌طور که به من گزارش دادند، حدود 60 درصد از امکانات تولید ما معطل و تعطیل است. برخی به کمتر از ظرفیت کار می‌کنند یا برخی کار نمی‌کنند. باید تولید را احیاء و زنده کنیم. راه دارد، این راه را خیلی از اقتصاددانان بلدند و من به مسئولان دولتی مکرراً گفتم که منتقدین را بخواهید و حرفایشان را بشنوید، گاهی پیشنهاد‌ها و حرف‌های خوبی دارند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی