عصر بازار

مدیرکل امور فنی مستمری ها توضیح داد:

امکان اشتغال مجدد برای بازنشستگان

عصر اعتبار- مدیرکل امور فنی مستمری ها می‌گوید این امکان از نظر مقررات سازمان برای بازنشستگان وجود دارد که درصورت تمایل، مجددا به کار اشتغال یابند.

امکان اشتغال مجدد برای بازنشستگان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، مدیرکل امور فنی مستمری ها، در پاسخ به این  سوال که آیا امکان اشتغال مجدد برای بازنشستگان وجود دارد توضیح داد: این امکان از نظر مقررات سازمان برای بازنشستگان وجود دارد که درصورت تمایل، مجددا به کار اشتغال یابند.

    منصور آتشی تاکید کرد که در این صورت مستمری آنان از تاریخ شروع به کار مجدد قطع شده و پس از ترک کار، مستمری آنان دوباره قابل پرداخت خواهد بود.

    وی افزود : نحوه محاسبه مستمری این قبیل افراد به گونه ای است که مبلغ ریالی مستمری آنان که در آغاز دوره اشتغال مجدد قطع گردیده، پس از لحاظ کردن سوابق این دوره و  همچنین اعمال افزایش های مستمری که در دوره اشتغال مجدد (برای سایر مستمری بگیران) صورت گرفته، محاسبه  و از تاریخ ترک کار دوم قابل پرداخت خواهد بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی