عصر بازار

کارنامه مهمترین اقدامات پست بانک در سال ۹۴

عصر اعتبار- رئیس هیات مدیره پست بانک برکیفی کردن هر چه بیشتر خدمات این بانک تاکید کرد و گفت: با توسعه بانکداری بین المللی از ماموریت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت می کنیم.

کارنامه مهمترین اقدامات پست بانک در سال ۹۴
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از اقتصادنیوز، حسن زاده درباره مهمترین اقدام پست بانک در سال 94 گفت: مهمترین اقدام شرکت پست بانک به روز رسانی نرم افزار IT بود که قراردادش بسته شد و شروع به کار کرد و تا پایان سال آینده این پروژه به بهره برداری می رسد.

    او ابراز امیدواری کرد که با انجام این پروژه، در کیفیت امنیت بانکداری پست بانک، وضعیت بسیار مطلوبی داشته باشیم.

    حسن زاده به سود دهی پست بانک در سال 94 اشاره کرد و افزود: بحمدالله امسال برخلاف سال های گذشته از حالت زیانده خارج شدیم و امیدواریم در سال آینده نیز سود دهی بیشتری داشته باشیم.

    رییس هیات مدیره پست بانک در پاسخ به سوالی در خصوص توسعه خدمات بانکی بین المللی گفت: در این خصوص اقدامات آماده سازی انجام شده، سوئیفت پست بانک باز است و با انجام اقدامات مناسب، امیدواریم بتوانیم در بانکداری بین المللی در وزارت ICT، نقش مؤثری را ایفا کنیم.

    او ادامه داد: درتلاشیم تا یاری رسان شرکت ها و مأموریت های حوزه ICT باشیم و در حوزه بین المللی و حل مسائل مالی وزارت ارتباطات نقش ارزنده تری را ایفا کنیم.

    حسن زاده بر خرده بانکداری و توسعه خدمات آن تاکید کرد و افزود: کیفی کردن هر چه بیشتر خدمات و انطباق با ضوابط بانک مرکزی در این حوزه در دستور کار قرار دارد.

    او بر استفاده از نیروهای کارآمد و متخصص تاکید کرد و گفت: با توجه به توسعه فعالیت های پست بانک ،حدود 200 نفر را از طریق آزمون و مصاحبه به کار می گیریم تا کیفیت کار در شعبی که نیاز به تقویت نیروی کارآمد دارند، تامین شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو