عصر بازار

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر:

با تمام توان خود در سال ۹۵ حرکت میکنیم

عصر اعتبار- دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در دیدار نوروزی سال ۹۵ با مدیران و کارکنان موسسه گفت : با تمام توان خود در سال ۹۵ حرکت می کنیم .

با تمام توان خود در سال ۹۵ حرکت میکنیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر رضایی با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای معاونین ،  مدیران و کارکنان موسسه گفت: با وجود شما مدیران جهادی ، کارکنان متخصص ، جوان و دلسوز ، من به آینده موسسه اعتباری کوثر بسیار خوشبینم و مطمئنم امسال، سال خوبی برای ما خواهد بود.

    دکتر رضایی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر در این مراسم ، با تشکر و تقدیر از زحمات و تلاش های بی وقفه همکاران در سال گذشته ابراز امیدواری کرد: در سال جدید نیز برنامه ها، سیاست ها و اهداف موسسه با تلاش و همت همه کارکنان به نحو مطلوب اجرا شود .

    وی با اشاره به نام گذاری سال 1395 توسط مقام معظم رهبری تحت عنوان سال «اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل» ابراز داشت: با عزم همگانی همکاران و مدیریت جهادی مدیران موسسه با تمام توان خود در راستای تحقق این هدف گام بر می داریم .

    نائب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر در ادامه ارتقای جایگاه بانکداری الکترونیک، پیگیری بسیار جدی تحقق شعار سال ، مشتری‌مداری ، ارائه خدمات به جامعه هدف  را مهمترین برنامه‌های سال 95 موسسه عنوان داشت و ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش همکاران در بخش‌های مختلف، سال پر حرکتی در پیش رو داریم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی