عصر بازار

اعلام ساعت کار شعب بانک اقتصادنوین در شش ماه نخست سال ۱۳۹۵

عصر اعتبار- ساعت کار شعب بانک اقتصادنوین از ۱۴ فروردین ماه ۱۳۹۵ تغییر خواهد کرد

اعلام ساعت کار شعب بانک اقتصادنوین در شش ماه نخست سال ۱۳۹۵
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، به منظور رفاه حال مشتریان و با توجه به تغییر ساعت رسمی کشور، ساعت کار شعب بانک اقتصادنوین با تغییر همراه خواهد بود که این تغییر ساعت در شهرهای بزرگ و سایر شهرها متفاوت خواهد بود.
    بر این اساس شعب بانک اقتصادنوین در شهرهای بزرگ یکسره مفتوح خواهند بود ولی شعب این بانک در سایر شهرها در دو شیفت صبح و عصر به مشتریان خدمات ارایه می‌کنند.
    بنابراین گزارش ساعت کار شعب این بانک در شهرهای تهران، کرج، اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز در شش ماه نخست سال 1395 در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 16 و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 13 خواهد بود.
    ساعت کار شعب بانک اقتصادنوین در شش ماهه نخست سال جاری در سایر شهرها در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 14 و از ساعت 17 تا 19 به عنوان باجه عصر خواهد بود.
    شعب بانک اقتصادنوین در این شهرها در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 13 آماده ارایه خدمت به مشتریان این بانک خواهند بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.ر

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی