عصر بازار

بیمه آسیا خبر داد

دریافت الحاقیه بیمه شخص ثالث پیش از شروع ماه رجب

عصر اعتبار- با توجه به افزایش دیه در سال۱۳۹۵، از بیمه‌ گذاران بیمه آسیا دعوت می‌شود پیش از شروع ماه حرام رجب(۲۱ فروردین) برای دریافت الحاقیه بیمه شخص ثالث به شعبه ها و نمایندگی های بیمه آسیا مراجعه کنند.

دریافت الحاقیه بیمه شخص ثالث پیش از شروع ماه رجب
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، روابط عمومی بیمه آسیا در اطلاعیه ای با اشاره به افزایش دیه از ابتدای سال1395، اعلام کرد : بیمه گذاران بیمه آسیا پیش از شروع ماه حرام رجب ( 21 فروردین) به شعبه ها و نمایندگی های بیمه آسیا در سراسر کشور(واحد صادر کننده بیمه نامه خود) مراجعه و نسبت به دریافت الحاقیه اقدام کنند.
    بنابر این اطلاعیه و  افزایش دیه در ماه های حرام به 3.253 میلیون تومان، سقف بیمه نامه های شخص ثالث در سال 1394، 220 میلیون تومان بوده که در سال جدید ماه های عادی را پوشش می دهد؛ لیکن در صورت عدم دریافت الحاقیه و بروز حادثه و خسارت در ماه های حرام (رجب، ذی القعده،ذی الحجه ومحرم) می بایست مابه التفاوت دیه در ماه های حرام را خود بیمه گذاران بپردازند.
    گفتنی است یکصد شعبه و بیش از سه هزار نمایندگی بیمه آسیا در سراسر کشور آماده ارائه خدمات بیمه ای به ویژه صدور الحاقیه بیمه شخص ثالث به بیمه گذاران هستند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی