عصر بازار

تقدیر سازمان اسکان بشر ملل متحد از مدیرعامل بانک شهر

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک شهر به دلیل حمایت همه‌جانبه از اهداف توسعه پایدار مصوب مجمع عمومی سازمان ملل، از سوی سازمان اسکان بشر ملل متحد مورد قدردانی قرار گرفت.

تقدیر سازمان اسکان بشر ملل متحد از مدیرعامل بانک شهر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از عصربازار، در مراسمی که از سوی سازمان حفاظت محیط زیست و با حضور "حجت‌الاسلام و المسلمین حسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی"، "کیمبرلی بیلمر، نماینده طرح ابتکاری شکوفایی شهری از بنیاد جهانی رهبران شهری‌(ICL)"، "استاندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای شهر قزوین" برگزار شد، از مدیرعامل بانک شهر به واسطه حمایت از اهداف توسعه پایدار که در مجمع عمومی سازمان ملل نهایی و تصویب شده است و همچنین تلاش‌های بی‌وقفه در زمینه اجرایی کردن برنامه‌های طرح ابتکاری شکوفایی شهری قدردانی شد.

    همچنین در این مراسم، حکم قهرمان، سخنگو و رایزن جهانی طرح CPI-MC از طرف سازمان اسکان بشر ملل متحد(UN-Habitat)، به دکتر پورزرندی اختصاص یافت.
    بر این اساس، در این مراسم که اسفندماه برگزار شد، لوح و نشان برنامه جهانی شکوفایی شهری(CPI-MC) به "معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست" برای انتخاب شهر قزوین به عنوان پایلوت جهانی این برنامه و سپس به همراه برنامه عملیاتی جهت اجرا در  این شهر به "مسعود نصرتی، شهردار قزوین" اهداء شد.
    شایان یادآوری است؛ طرح ابتکاری شکوفایی شهری(CPI-MC) رویکردی نوآورانه در بحث ارزیابی شهرهاست که یکی از مهم‌ترین برون‌دادها و نتایج تیم برنامه اسکان بشر سازمان ملل متحد طی چهار دهه است و با هدف تجزیه و تحلیل داده‌ها و اطلاعات شهری به منظور حمایت از تدوین سیاست‌های آگاهانه جهت ایجاد شهرهای پایدار، برای اولین بار به طور رسمی در سال2012 مطرح و به مرور زمان، به یک برنامه جهانی تبدیل شد؛ به طوری که امروزه بیش از 600شهر را در سراسر جهان پوشش می‌دهد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو