عصر بازار

عضو هیئت‌ مدیره بانک پارسیان:

بانک پارسیان سرآمد و نوآور است

عصر اعتبار- اقدام شجاعانه مدیریت عامل بانک در باره تعاونی اعتبار ثامن الحجج تحسین‌برانگیز بود و جای قدردانی دارد.

بانک پارسیان سرآمد و نوآور است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، عضو هیئت‌مدیره بانک پارسیان گفت: این بانک در سال 94 به همت مدیریت مدبرانه مدیرعامل بانک و تلاش همکاران، اعتماد به نفس دوچندان یافته و امروز بانک پارسیان در شبکه بانکی کشور در بسیاری از زمینه‌ها سرآمد و نوآور است.
    دکتر شمس عالم در دیدار نوروزی خود با تبریک سال نو به همکاران و مدیران عامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت‌های وابسته به بانک افزود: همکاران ما در بانک پارسیان و شرکت‌های وابسته به بانک، سال سختی را پشت سر گذاشتند و توانستیم به مدد تلاش این یاوران، ناملایمات را  با سربلندی پشت سر بگذاریم و از آغاز سال 95 نیز همکاران بانک در سراسر کشور با سعه‌صدر و خوش‌رویی در ایام عید جوابگوی مشتریان بانک بودند، که جای قدردانی و تشکر دارد.
    وی تصریح کرد: هم اکنون بانک پارسیان بانک عامل صندوق توسعه ملی و جزو 4 بانک اول کشور است و رتبه اول را در بین بانک‌های خصوصی ازنظر دریافت و تخصیص منابع صندوق توسعه ملی را دارا است و مبالغ ارزی اختصاص داده‌شده از منابع این صندوق بالغ‌بر 4 الی 5 میلیارد دلار است.
    دکتر شمس عالم اظهار داشت: بانک پارسیان گسترده‌ترین شبکه کارگزاری را بعد از تحریم ایجاد کرده و در اتفاقی که برای تعاونی اعتبار ثامن‌الحجج پیش آمد، اقدام شجاعانه مدیریت عامل بانک در پذیرش مسئولیت این تعاونی تحسین‌برانگیز بود و جای تشکر دارد.
    وی خاطرنشان کرد: بانک پارسیان به همت همکاران خود به‌عنوان یک بانک پیشرو جایگاه خود را اثبات کرده است و انتقال کور بانکینگ بانک به کور بانکینگ جدید اقدام شجاعانه بود که با موفقیت واعتمادی که بانک به همکاران خود در بخش فناوری اطلاعات و توانمندی و تخصص شرکت‌های زیرمجموعه این بخش داشت، حاصل شد و ما مطمئن بودیم که همکاران ما توانایی حل تمام مشکلات را دارند..
    دکتر شمس عالم تصریح کرد: عملکرد موفق و مناسب بانک پارسیان در بحث خودروهای فرسوده و اجرای طرح‌های دولت ازجمله کارت‌های اعتباری نشانگر تمایز بانک است و بانک سال 95 را با درجه بالایی از خودباوری آغاز کرده و اعتماد به نفس دوچندان یافته   وهویت گم‌شده خود را پیداکرده است.
    وی افزود : بانک پارسیان از دیدگاه بانک مرکزی به عنوان مقام ناظر، یکی از خوش‌نام‌ترین بانک‌ها بوده و در اینجا لازم است از طرف اعضای هیئت‌مدیره تشکر ویژه‌ای از مدیرعامل بانک پارسیان داشته باشیم که روحیه خودباوری و پیگیری را به همکاران این بانک تزریق کردند و توانستند سرزندگی و شادابی را دوباره به بانک بازگردانند.
    عضو هیئت‌مدیره بانک پارسیان با تشکر از تلاش شبانه‌روزی همکاران مجموعه بانک و شرکت های تابعه آن در روزهای سخت  و توانفرسای سخت سال پیش گفت: می‌دانم زحمات بی شائبه این عزیزان با قدردانی مادی و زبانی قابل جبران نیست و من تنها خواستم از این عزیزان یادی کرده باشم.
    وی در خاتمه گفت: امیدواریم با همت همکاران وبا  فراهم شدن زیرساخت‌ها به‌تدریج به سمت سهولت در فعالیت‌ها پیش برویم و در سال 95 بتوانیم افتخارات بیشتری را برای مجموعه بانک پارسیان به ارمغان بیاوریم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی