عصر بازار

حساب سپرده امید سرمایه؛ فرصتی ارزشمند برای بهره مندی از مزایای تسهیلاتی

عصر اعتبار- بانک سرمایه با آغاز سال جاری طرح «حساب سپرده امید سرمایه» را با هدف بهر مندی مشتریان ارجمند از مزایای تسهیلاتی عملیاتی نمود.

حساب سپرده امید سرمایه؛ فرصتی ارزشمند برای بهره مندی از مزایای تسهیلاتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مشتریان محترم در این طرح می توانند با افتتاح یک سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی با قابلیت واریز و برداشت از حق تقدم استفاده از تسهیلات به منظور تامین بخشی از هزینه های خرید کالای مصرفی بادوام و خودرو(تولید داخل) و یا تعمیرات مسکن استفاده نمایند.
    بنا بر این گزارش، در این طرح سقف تسهیلات برای خرید خودروی داخلی 200 میلیون ریال، خرید کالای مصرفی بادوام داخلی 100 میلیون ریال و تعمیرات مسکن 100 میلیون ریال می باشد.
    شایان ذکر است حداقل مبلغ برای افتتاح حساب و شرکت در این طرح 100 میلیون ریال می باشد که به ازای هر 100 میلیون ریال در هر روز یک امتیاز تعلق می گیرد و دارندگان حساب پس از کسب 90 امتیاز(سه ماه) مشمول استفاده از تسهیلات می گردند.
    این گزارش در خصوص مزایای این طرح می افزاید اشخاص حقیقی می توانند امتیاز حساب خود را برای یکبار به یکی از بستگان درجه یک منتقل نمایند و اشخاص حقوقی می توانند از امتیاز حساب صرفا برای اعطای تسهیلات به کارکنان خود استفاده نمایند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی