عصر بازار

دیدار نوروزی مدیرعامل بانک ایران زمین از شعب استان تهران

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک ایران زمین، در ایام نوروز از ادارات مرکزی و شعب استان تهران بانک بازدید و بر ارائه خدمات مطلوب به مشتریان تاکید نمود.

دیدار نوروزی مدیرعامل بانک ایران زمین از شعب استان تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سید محسن هاشمی مدیرعامل بانک ایران زمین در دیدار نوروزی خود از شعب، بر ارائه خدمات مطلوب به مشتریان تاکید و عنوان نمود: ضرورت دارد تمامی کارکنان شعب آمادگی ارائه خدمات نوین بانکی با استفاده از دانش روز بانکی را داشته باشند و در این راستا مشتری مداری را سرلوحه کار و تلاش خود قرار دهند.
    وی همچنین در دیدار از ادارات مرکزی بانک با تاکید بر نقش مهم ستاد در پشتیبانی از صف اظهار داشت: همدلی و پشتیبانی ستاد با صف و رفع موانع شعب می‌تواند نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف بانک و ارائه خدمات مطلوب به مشتریان داشته باشد، که این امر باید مورد توجه کلیه همکاران قرار گیرد.
    ایشان ضمن تبریک فرخنده میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س)، افزود: امسال توفیق بزرگی نصیب ملت ما شده است که هم آغازش و هم پایانش ولادت حضرت زهرا (س) است. در واقع سال 1395، یک سال فاطمی است که انشاء الله نوید یک سال پربرکت برای همه مردم ما باشد.
    هاشمی با اشاره به ضرورت حرکت بانک‌ها در راستای شعار مقام معظم رهبری «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته از طریق دستگاه‌های مختلف، اقتصاد کشور روند رو به رشد خود را آغاز نموده است و در این مسیر بانک‌ها به عنوان گردانندگان چرخ‌های تولید می‌توانند با هدایت سرمایه‌ها به سمت واحدهای تولیدی به شعار مقام معظم رهبری در سال 95 جامه عمل بپوشانند.
    وی در این دیدارها در خصوص پویش محیط زیستی «همین یک زمین» بانک ایران زمین اظهار داشت: در آغاز سال نو، با تفکر حمایت از محیط زیست و با هدف اطلاع رسانی و آموزش، با حمایت نخبگان و مشارکت مردمی این حرکت را شروع نمودیم و امیدواریم در سال پیش رو بتوانیم با طبیعت همسو و هم آوا شویم.
    ایشان هر اقدام مثبت در مسیر حفاظت از زمین را مهم و ضروری دانست و از دوستداران طبیعت کشور خواست تا با پیوستن به این پویش، بانک ایران زمین را در ارتقاء سطح فرهنگ عمومی در حوزه محیط زیست همراهی کنند.
    هاشمی در این دیدارها مستقیماً با مشتریان حاضر در شعبه به گفت و گو پرداخت و از نزدیک شاهد انجام امور آنها در شعبه بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی