عصر بازار

برگزاری اولین نشست هم اندیشی در راستای هم‌افزایی بیمه‌گری اثرگذار میان بیمه "ما" و بیمه تجارت نو

عصر اعتبار- اولین نشست هم اندیشی در راستای هم‌افزایی بیمه‌گری اثرگذار میان شرکت بیمه "ما" و بیمه تجارت نو برگزار شد.

برگزاری اولین نشست هم اندیشی در راستای هم‌افزایی بیمه‌گری اثرگذار میان بیمه "ما" و بیمه تجارت نو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مهندس مجید صفدری مدیرعامل بیمه "ما" در نشستی صمیمانه با آقای دکتر عباس زادگان مدیرعامل شرکت بیمه تجارت نو در خصوص افزایش اثرگذاری بیمه گران به گفت و گو پرداخت.

    مدیرعامل بیمه "ما" گفت: درحال حاضر شرایط رقابتی بازار بیمه با ورود شرکت‌های جدید به عرصه رقابت وتوسعه کمی این صنعت پیچیده تر و البته جذاب تر از پیش شده است زیرا رقابت هرچه بیشتر باشد تنوع محصولات بیمه‌ای و چگونگی ارائه خدمات نیز گسترده تر خواهد شد. با این وجود در این شرایط ضرورت توجه به آموزش با رویکرد فراگیری تکنیک‌ های جدید درکسب وکار بیمه‌ای و مهمتراز آن بازآموزی تکنیک‌های فنی و مدل‌های خدمات رسانی به بیمه گذاران بیش از پیش احساس می گردد.

    وی در ادامه افزود:شرکت‌های بیمه‌گر می‌بایست توجه ویژه‌ای به توسعه فرهنگ بیمه و ترغیب آحاد جامعه به خرید بیمه‌نامه داشته باشند و این امر با ایجاد اطمینان، اعتماد و بازاریابی رابطه ای ایجاد می‌شود.

    صفدری همچنین در پایان اظهارداشت: دراین صورت اگر بازاریابی و کسب مهارت‌ها را یک تمرین حرفه ای بدانیم و به باز آموزی مهارت‌ها اهمیت دهیم نیمی ازراه را پیموده ایم.همچنین با نگاهی جدید به بازاریابی نوین بیمه‌ای و آموزش درست آن  می‌توانیم افزایش پرتفوی و رونق بخشی به این صنعت  را تحقق بخشیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی