عصر بازار

مراسم تودیع و معارفه اعضای هیئت مدیره بیمه ایران برگزار شد

عصر اعتبار- آئین معارف و تکریم اعضای هیئت مدیره بیمه ایران شانزدهم فروردین ماه با حضور آقای قضاوی معاون امور بانکی ، بیمه ای و شرکتهای دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی ، دکتر حسینی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و برخی از مدیران ارشد بیمه ایران برگزار شد .

مراسم تودیع و معارفه اعضای هیئت مدیره بیمه ایران برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم آقای قضاوی ضمن اشاره به اهمیت بیمه ایران بعنوان یک بنگاه مهم و مستقل اقتصادی ، پیشرفتهای اقتصادی کشور در سالهای اخیر را یادآور شد و افزود بر اساس برنامه ریزیها و تلاشهای گسترده صورت گرفته ، تا پایان خرداد ماه نرخ تورم درکشور تک رقمی خواهد شد ؛ وی ثبات ارزی را نیز یکی دیگر از دستاوردهای دولت بر شمرد .

    معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی رابطه رشد اقتصادی و صنعت بیمه را رابطه ای دو سویه دانست و با اشاره به تجربه و قدمت 80 ساله بیمه ایران گفت این شرکت می تواند نقش بسزایی در توسعه فرهنگ بیمه ، ایجاد تنوع و نوآوری در محصولات و بهره گیری از روشهای نوین و مدرن ، ایفا کند .

    ایشان در ادامه ، حضور آقای حسینی بعنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل در بیمه ایران را مغتنم دانست و از آقایان کاظمی و پورکیانی به جهت قبول مسئولیت حضور در هیئت مدیره شرکت سهامی بیمه ایران تقدیر کرد .

    وی در پایان سوابق و تجارب ارزشمند اعضای جدید هیئت مدیره را با هدایت آقای حسینی بعنوان فرصتی مناسب برای ارتقاء فعالیتهای بیمه ایران یاد و از خدمات آقای تاجیک در مدت عضویت در هیئت مدیره نیز تجلیل کرد

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی