عصر بازار

کمک ۸۰۰ میلیون تومانی دولت برای حمایت از خانواده زندانیان

عصر اعتبار- با پیگیری مرکز امور زنان ریاست جمهوری، دولت مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان برای حمایت از خانواده زندانیان به حساب انجمن حمایت از زندانیان مرکز واریز کرد.

کمک ۸۰۰ میلیون تومانی دولت برای حمایت از خانواده زندانیان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز گفت: در آخرین روزهای سال 94 با پیگیری مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری مبلغ 800 میلیون تومان برای حمایت از خانواده زندانیان به حساب انجمن واریز شد.

    محسن نصیری افزود: از این مبلغ 500 میلیون تومان برای توانمندسازی و اشتغال و 300 میلیون تومان هم برای توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده های زندانی اختصاص داده شده است. این در حالی است که در سال 94 تنها 250 میلیون تومان اعتبار در این خصوص داده شده بود و عملکرد مثبت انجمن موجب شد تا با ارائه طرح ویژه ای برای توانمندسازی خانواده های زندانی این مبلغ افزایش یافت.

    نصیری گفت: با این اعتباری که در حساب واریز شده است 1500 خانواده زندانی را در دستور کار توانمندی قرار می دهیم که شامل آموزش، مهارت، ارائه سرمایه و بازریابی می شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی