عصر بازار

تلاش مجلس برای انتقال اعضای صندوق آینده ساز به سازمان تامین اجتماعی

عصر اعتبار- عضوکمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش برای انتقال اعضای صندوق آینده ساز به سازمان تامین اجتماعی بدون پرداخت مابه التفاوت انتقال سوابق از سوی اعضاء همچنان در مجلس شورای اسلامی ادامه دارد.

تلاش مجلس برای انتقال اعضای صندوق آینده ساز به سازمان تامین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: تلاش برای انتقال اعضای صندوق آینده ساز به سازمان تامین اجتماعی بدون پرداخت مابه التفاوت انتقال سوابق از سوی اعضاء همچنان در مجلس شورای اسلامی ادامه دارد.

    وی تصریح کرد: با توجه به پیگیری در خصوص به سرانجام رساندن این طرح و ورود آن به کمیسیون، متاسفانه برای رای گیری موضوع مذکور به حد نصاب اعضای کمیسیون نرسیده ایم .

    نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنابراین بر اساس تبصره یک ماده 49 و 236 آئین نامه ، قرار شد که این طرح به طور مستقیم به هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیشنهاد شود تا در اولین فرصت درصحن مجلس بررسی و در نهایت به اجرا درآید.

    سعیدی گفت: انتقال اعضای صندوق به سازمان تامین اجتماعی به هیچ عنوان اجباری نبوده بنابراین فقط با درخواست اعضا ،شرایط برای نقل و انتقال سوابق‌شان فراهم می شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی