عصر بازار

برای اولین بار در تاریخ بانک صنعت و معدن:

صورت های مالی این بانک در نخستین ماه سال آماده ارائه به حسابرس قانونی شد

عصر اعتبار- برای اولین بار ودر نتیجه تلاش دسته جمعی معاونت ها و مدیریت های بانک صنعت و معدن ، صورت های مالی منتهی به ٢٩ اسفند ٩٤ این بانک در نخستین ماه سال ( فروردین ٩٥)آماده ارائه به حسابرس قانونی شد.

صورت های مالی این بانک در نخستین ماه سال آماده ارائه به حسابرس قانونی شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در جلسه ای که روز جمعه ٢۰ فروردین ماه جاری به همین منظور برگزار شد افخمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک گفت: این یک حقیقت است که نتیجه یک کار دسته جمعی همواره معقول، مثبت و کارآمد است و امروز ما شاهد به ثمر نشستن یک کار گروهی و مبتنی بر همبستگی و هم افزایی هستیم.
    وی که در جمع اعضای هیات مدیره، معاونین ، مدیران و کارکنان امور مالی این بانک سخن می گفت افزود: قطعا این موفقیت می تواند درسایر بخش های بانک صنعت و معدن الگویی مناسب از به کار گیری فعالیت گروهی برای رسیدن به نتایج مطلوب برجا بگذارد.
    افخمی در ادامه با بیان ضرورت به کار گیری روش های نوین مدیریتی تصریح کرد که این کار می تواند در به ثمر رساندن فرایندهای کاری ما در همه بخش های بانک تاثیر چشمگیری داشته باشد.
    مدیرعامل بانک صنعت و معدن در ادامه شیوه مدیریتی ژاپن را مورد اشاره قرار داد و گفت : اهمیت پرداختن به کار در آن کشور ذهن ها را از پرداختن به حاشیه ها بازداشته و همگان در مسیر اهداف ملی خود فعالیت می کنند و بدیهی است که تحقق این امر در کشور ما نیازمند افزایش سطح اشتغال است که از وظایف بانک ما محسوب می شود.
    وی اصل احترام به مقام ارشد را از ویژگی های مدیریت ژاپنی برشمرد و افزود: ایجاد یک مدیریت نوین ، صحیح و کارآمد نیازمند فرهنگ سازی است و باید گام های اساسی در این مسیر برداشته شود.
    به گفته افخمی : امروز بانک صنعت و معدن در نزد مسئولان و تصمیم گیران اقتصادی کشور نظیر بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان بانکی منضبط و دارای انضباط مالی شناخته شده که در ٢٨ ماه گذشته هیچگونه اضافه برداشتی نداشته و حساب هایش نزد بانک مرکزی قرمز نشده است.
    این مقام ارشد بانکی بیان داشت: امروز پس از اجرایی شدن برجام و آغاز تعاملات اقتصادی کشورمان ، بانک صنعت و معدن به عنوان یکی از اولین بانک های کشور در این همکاری ها پیشگام بوده و این امر نشان دهنده ضرورت استاندارد سازی فعالیت های این بانک با توجه به معیارهای موسسات اعتبار سنجی بین المللی است.
    افخمی تاکید کرد: ما باید تلاش کنیم در رتبه های اعتباری جهانی در گروه Aقرار گیریم و این امر شاید سخت باشد اما غیر ممکن نیست.
    وی تصریح کرد: نکته ای دیگر که باید مورد توجه قرار گیرد ارتقاء دانش مالی و مدیریتی بانک به سطح بین المللی است که میتواند در بسیاری از کارها راهگشای ما باشد.
    در این نشست پاک طینت ، عضوهیات مدیره بانک صنعت و معدن ضمن تشکر از همه معاونت ها و مدیریت هایی که در آماده سازی به موقع صورت های مالی سال ٩٤ نقش داشته اند اعلام داشت: براساس تکلیف ابلاغ شده از سوی مدیرعامل و به منظور شفاف سازی فعالیت های بانک ، این صورت ها امروز آماده ارائه به حسابرس قانونی است.
    اسماعیلی معاون مالی و بین المللی بانک صنعت و معدن نیز در جلسه مزبور بیان داشت : ما بر اساس یک کار تیمی و شبانه روزی توانستیم صورت های مالی را برای سال ٩٤ آماده کنیم ، این امر نشان می دهد که نتیجه یک کار تیمی ، مطلوب و شفا خواهد بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی