عصر بازار

کوهپایه زاده:

موکلم برای اموال خارجی به شرکت نفت وکالت داده است

عصر اعتبار- وکیل متهم ردیف اول پرونده نفتی گفت: موکلم در روزهای اخیر در زندان برای تحویل اموال خارجی خود به شرکت نفت، وکالت بلاعزل امضا کرده است.

موکلم برای اموال خارجی به شرکت نفت وکالت داده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، رسول کوهپایه زاده در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: متعاقب جلسه ای که 16 فروردین با حضور مسئولان دادستانی ، نمایندگان شرکت نفت و موکل بنده برگزار شد راهکارهای استیفای اموال خارجی زنجانی بررسی شد.
    وی گفت: در آن جلسه مقرر شد که بابک زنجانی وکالتنامه ای را به شرکت نفت بدهد که به این وسیله بخشی از اموال خارجی وی نیز در اختیار مسئولان نفتی قرار بگیرد.
    وکیل متهم ردیف اول پرونده نفتی تصریح کرد: اواخر هفته گذشته با حضور نمایندگان شرکت نفت ، مسئول یکی از دفاتر اسناد رسمی تهران به شماره 518 با حضور در زندان وکالت رسمی بلاعزل را برای اموال خارجی از موکل بنده اخذ می کند.
    کوهپایه زاده در واکنش به اظهارات برخی مسئولان نفتی مبنی بر اینکه وکالت نامه ای برای اموال خارجی از سوی بابک زنجانی ارائه نشده است تاکید کرد: موکلم پیش از این وکالت نامه بلاعزلی را برای اموال داخلی به شرکت نفت داده بود و در روزهای اخیر نیز وکالت نامه دیگری را درباره اموال خارجی خود به شرکت نفت داد.
    وی گفت:‌ اگر چنین وکالت نامه ای لازم نبود ، قطعا مسئله اموال خارجی بابک زنجانی از سوی شرکت نفت مطرح نمی شد.
    دادگاه های رسیدگی به پرونده نفتی از 11 مهر 94 با حضور بابک زنجانی متهم ردیف اول پرونده و آقایان م.ش متهم ردیف دوم و ح.ف متهم ردیف سوم در 25 جلسه علنی و یک جلسه غیرعلنی در شعبه 15 دادگاه انقلاب اسلامی و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.
    حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در نود و سومین نشست خبری خود از صدور حکم اعدام برای هر سه متهم در پرونده نفتی خبر داد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی