عصر بازار

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش:

آغاز ثبت‌نام فرهنگیان برای دریافت کارت اعتباری خرید کالای ایرانی

عصر اعتبار- مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، جزئیات صدور و توزیع کارت اعتباری خرید کالای ایرانی برای فرهنگیان را تشریح کرد.

آغاز ثبت‌نام فرهنگیان برای دریافت کارت اعتباری خرید کالای ایرانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، فرشید سیاری از ابلاغ دستورالعمل «کارت اعتباری خرید کالای مصرف بادوام تولید داخل» برای فرهنگیان در روز شانزدهم فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: این تفاهم‌نامه که با بانک ملی منعقد شده به منظور افزایش قدرت خرید همکاران و بهره‌مندی آنان از مزایای طرح بوده و به مناطق برای اجرا ارسال شده است.

    وی ادامه داد: ثبت‌نام فرهنگیان در این طرح اختیاری است و صرفاً افرادی که حقوق ماهیانه آنها کمتر از 15 میلیون ریال باشد مشمول بهره‌مندی از مزایای طرح خواهند بود.

    مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حداقل اعتبار تخصیصی 20 میلیون ریال و حداکثر 60 میلیون ریال معادل چهار برابر حقوق ماهیانه فرد طبق شیوه‌نامه بانک ملی تعیین می‌شود، گفت: کارت اعتباری خرید کالا به هیچ وجه قابلیت برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز و پایانه‌های نصب شده در شعب بانک را ندارد.

    وی افزود: بنابراین دارنده کارت فقط می‌تواند کالاهای خاص تولید داخل را از فروشگاه‌ها و مراکز خرید طرف قرارداد که فهرست آنها از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع‌رسانی شده و در سایت «شاپرک» و «دولت» قابل دسترسی است، خرید کنند.

    سیاری ادامه داد: توصیه می‌شود افراد متقاضی قبل از هرگونه اقدام از وجود مراکز خرید، فروشگاه‌های مشمول اجرای طرح و همچنین کالای مورد نظر در شهر و منطقه محل اشتغال یا سکونت خود اطمینان حاصل کنند.

    مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فرهنگیان واجد شرایط می‌توانند از امروز شنبه 21 فروردین با مراجعه به ادارات محل خدمت خود در سراسر کشور تقاضای خود را ارائه کنند گفت: امور مالی و حسابداری ادارات آموزش و پرورش در خصوص صدور گواهی کسر اقساط و تضامین لازم با بانک ملی همکاری می‌کنند.

    وی ادامه داد: لازم است فرآیند ثبت‌نام، تکمیل اطلاعات و مشخصات پرسنلی افراد مطابق با فیلدهای مورد درخواست بانک و ارسال لیست تأیید شده افراد متقاضی به بانک ملی جهت صدور کارت خرید در موعد مقرر انجام شود.

    مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همچنین به بیان ویژگی‌های کارت خرید اعتباری کالای ایرانی پرداخت و گفت: کارت اعتباری یاد شده صرفاً برای خرید کالای مصرفی تولید داخل صادر می‌شود. زمان تحویل کارت اعتباری از سوی بانک به کارکنان آموزش و پرورش تا پایان فروردین ماه بوده و مدت زمان استفاده از کارت اعتباری حداکثر سه ماه است و پس از اتمام مهلت یاد شده امکان استفاده از اعتبار میسر نیست.

    مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی مذکور را 24 ماه اعلام و اظهار کرد: سود تسهیلات اعطایی کارت یاد شده 12 درصد از زمان خرید کالای ایرانی محاسبه می‌شود.

    وی همچنین اضافه کرد: از آنجا که کلیه بدهی دارندگان کارت از سوی آموزش و و پرورش از طریق صدور گواهی کسر از حقوق تعهد و تضمین خواهد شد، بنابراین جهت صدور کارت‌های یاد شده نیازی به اخذ وثیقه و یا ضمانت نیست.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو