عصر بازار

برگزاری جشن میلاد امام محمد باقر(ع) در بازار طلای تهران

عصر اعتبار- ظهر دیروز مراسم جشنی در سالروز ولادت امام محمدباقر(ع) با حضور فرماندهان نیروی انتظامی منطقه بازار و رؤسا و فعالین صنفی در محل خیریه حضرت صدیقه طاهره(س) برگزار شد.

برگزاری جشن میلاد امام محمد باقر(ع) در بازار طلای تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از سایت طلا، در آستانه ماه مبارک رجب و همزمان با میلاد پنجمین ستاره آسمان ولایت و امامت، حضرت امام محمدباقر(ع) مراسم جشنی ظهر امروز به همت خیریه صدیقه طاهره(س) در محل ساختمان شماره 2 این خیریه( درکوچه خادم بازار) و با حضور اهالی صنف طلا و جواهر و مسئولین صنفی و فرماندهان انتظامی منطقه بازار برگزار شد.

    در این مراسم مداحان و غزل سرایان اهل بیت(ع) "حاج جوادحبیبی"، داوود عرب سرخی" و " بخشی"  با سرودن شعر به مدح پنجمین امام همام و تبریک حلول ماه رجب پرداختند.

    این مراسم که با استقبال خوب فعالین و امنای بازار تهران همراه بود "سید محمدتقی پورجواهریان" رئیس هیئت مدیره ی خیریه حضرت صدیقه طاهره(س) ضمن خوش آمدگویی به حضار حلول ماه مبارک رجب و میلاد امام محمدباقر(ع) را تبریک عرض کرد. در ادامه حاج مرتضی آخوندی از معتمدین بازار تهران، به ذکر گوشه ای از احکام و آداب کسب و کار پرداخت .

    این مراسم که در آغاز سال نو برگزار شده بود به محل تبریک سال نو اعضاء صنف طلا و جواهر با یکدیگر و دیدار نوروزی مبدل شد.

    سید تقی حسینی فرمانده بسیج صنف طلا و جواهر و از فعالین موسسه خیریه صدیقه طاهره(س) در گفتگو با سایت طلا در مورد برگزاری این مراسم گفت: این خیریه به طور معمول در طول سال به مناسبتهای مختلف مذهبی همچون اعیاد و سوگواری ها مراسمات مختلفی را برگزار می کند که ضمن دیدار اهالی این صنف ذکر و یاد اهل بیت(ع) زنده نگه داشته می شود.

    وی افزود : در مراسم امروز ضمن برگزاری جشن میلاد امام محمد باقر(ع)، اعضاء صنفی از نزدیک باهم دیدار کرده و همچنین از مسئولین محترم نیروی انتظامی بازار در جهت ایجاد نظم و امنیت منطقه بازار تهران تقدیر و تشکر بعمل آمد.

    گفتنی است، در این مراسم، سرهنگ موقوفه ای و سرهنگ امیری، سرکلانتر هفتم و رئیس کلانتری 113 بازار ؛ محمدکشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، به همراه امنا و فعالین بازار طلای تهران حضورداشتند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی