عصر بازار

معارفه رئیس و نایب رئیس هیات مدیره جدید شرکت سرمایه گذاری سایه گستر سرمایه برگزار شد

عصر اعتبار- جلسه معارفه رئیس و نایب رئیس هیات مدیره جدید شرکت سرمایه گذاری سایه گستر سرمایه با حضور رئیس هیات مدیره، مدیرعامل و جمعی از مدیران ستادی بانک سرمایه برگزار شد.

معارفه رئیس و نایب رئیس هیات مدیره جدید شرکت سرمایه گذاری سایه گستر سرمایه برگزار شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، جلسه معارفه رئیس و نایب رئیس هیات مدیره جدید شرکت سرمایه گذاری سایه گستر سرمایه با حضور دکتر محمدرضا خانی، رئیس هیات مدیره بانک سرمایه، دکتر علیرضا حیدرآبادی پور، مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک و جمعی از مدیران ستادی بانک سرمایه در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.

    در این جلسه رئیس هیات مدیره بانک سرمایه ضمن تبریک و خیر مقدم به زارع پور اشکذری و ابراهیم پور، مدیرعامل و عضو جدید هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سایه گستر سرمایه، ایشان را سرمایه های علمی، تجربی و عملیاتی نظام    شرکت داری کشور معرفی نمود و حضور ایشان در خانواده بزرگ بانک سرمایه را تبریک گفت.

    دکتر خانی با بیان اینکه این مناصب امانتی در دست ماست و باید به آن میزان از بلوغ فکری و روحی برسیم که دل به این مناصب نبندیم اظهار امیدواری کرد که انشاءاله با درایت هیات مدیره جدید شرکت سرمایه گذاری سایه گستر سرمایه در زمان ارائه اولین گزارش از عملکرد شرکت در مقابل سهامداران و بالاتر از همه خداوند سربلند باشیم.

    در ابتدای جلسه نیز مدیرعامل بانک سرمایه به معرفی شرکت سرمایه گذاری سایه گستر سرمایه پرداخت و اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری سایه گستر سرمایه از بزرگترین شرکت های بانک سرمایه است که بیشترین دارایی های بانک را از نظر سهام بورسی و غیر بورسی در اختیار دارد. لازم به ذکر است در اسفند ماه سال 94 تمامی سهام شرکت مذکور به بانک سرمایه انتقال داده شد و در حال حاضر شرکت سرمایه گذاری سایه گستر سرمایه یکی از ستون های اقتصادی بانک سرمایه است.

    دکتر حیدرآبادی پور در ادامه افزود: بانک ها از تاسیس شرکت های خود اهدافی دارند و مهمترین هدفشان کسب درآمدهای بیشتر نسبت به کارمزدها و تعرفه های خدماتی است که بانک مرکزی برای بانک ها اعمال می کند تا بتوانند هزینه های سنگین بانک را پوشش دهند. بانک سرمایه هم از این قاعده مستثننی نیست و با توجه به تحرکات بازار سرمایه و بالا رفتن شاخص بورس در دو ماه گذشته امیدواریم به اهداف خود در شرکت دست یابیم و نتایج مثبتی برای بانک حاصل شود.

    ایشان در بخش دیگری از سخنان خود به مذاکرات صورت گرفته با خودروسازان کشور و تفاهم نامه ها و قراردادهایی که بزودی فی مابین بانک سرمایه و شرکت های خودروساز منعقد خواهد شد اشاره نمود و ابراز امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک شاهد اتفاقات خوبی در بانک سرمایه خواهیم بود.

    همچنین زارع پور اشکذری در این جلسه پیرامون وضعیت شرکت فوق الذکر، نحوه فعالیت آن، میزان دارایی ها و سهام آن در بورس و همچنین وضعیت مالی و سرمایه شرکت در سال گذشته توضیحاتی ارائه نمود.

    در ادامه جلسه هیات مدیره جدید شرکت سرمایه گذاری سایه گستر سرمایه به شرح زیر معرفی شدند:

    -  دکتر محمدرضا خانی، مدیرعامل بانک سرمایه به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری سامان فرهنگیان به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سایه گستر سرمایه

    - محمد زارع پور اشکذری به نمایندگی شرکت سرمایه گذاری تدبیر فرهنگیان به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سایه گستر سرمایه

    - علیرضا ابراهیم پور به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری فرهنگیان به عنوان عضو هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سایه گستر سرمایه

    شایان ذکر است در پایان جلسه حکم صادره برای دکتر خانی به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری سایه گستر سرمایه توسط حیدرآبادی پور، مدیرعامل بانک سرمایه و احکام صادره برای زارع پور اشکذری به عنوان مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره و ابراهیم پور به عنوان عضو هیات مدیره شرکت مذکور توسط دکتر خانی به ایشان تقدیم شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو