عصر بازار

وزیر صنعت،معدن و تجارت:

برای حل مشکل بانکی تولیدکنندگان در حال رایزنی هستیم

عصر اعتبار- نعمت‌زاده گفت: اولویت ما ابتدا واحدهایی است که با تمام ظرفیت کار نمی‌کنند سپس واحدهایی که راکد شده‌اند، بعد از آن واحدهایی که در شرف تکمیل هستند در اولویت بعدی قرار دارند.

برای حل مشکل بانکی تولیدکنندگان در حال رایزنی هستیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، وزیر صنعت،معدن و تجارت در خصوص برنامه های این وزارتخانه برای صنایع کوچک و متوسط گفت: اولویت کاری دولت در سال 95 احیاء واحدهای تولیدی و واگذاری طرح‌های عمرانی است و بر همین اساس ما تمرکز خود بر احیای صنایع متوسط و کوچک اختصاص داده‌ایم زیرا صنایع بزرگ ما مشکل خاصی ندارند.

    نعمت‌زاده تصریح کرد: اولویت ما ابتدا واحدهایی است که با تمام ظرفیت کار نمی‌کنند سپس واحدهایی که راکد شده اند و بعد از آن واحدهایی که در شرف تکمیل هستند.

    وی تصریح کرد: همانطور که بارها اعلام کرده‌ایم علاوه بر مشکل نقدینگی و سرمایه در گردش، چک‌های برگشتی و مطالبات معوق بانکها جزو مهمترین مشکلات تولید کنندگان است که در حال رایزنی برای حل این مشکل هستیم .

    وزیر صنعت،معدن و تجارت در پایان  تصریح کرد:در بودجه سال 95 ما 13 هزار میلیارد ریال برای واحدهای کوچک و 3 هزار میلیارد ریال برای واحد های متوسط اختصاص داده‌ایم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی