عصر بازار

احتمال بررسی برنامه ششم در مجلس بعد از بودجه

عصر اعتبار- یک عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه ششم گفت که جلسات این کمیسیون همزمان با بررسی بودجه در صحن علنی مجلس ادامه دارد.

احتمال بررسی برنامه ششم در مجلس بعد از بودجه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، اسماعیل جلیلی  گفت: همزمان با رسیدگی به لایحه بودجه 95 در صحن علنی مجلس کارگروه‌های چهارگانه کمیسیون‌های تلفیق برنامه ششم نیز جلسات خود را از ساعت 6 عصر برگزار می‌کنند.

    وی افزود: در حال حاضر تقسیم کاری بین چهار کارگروه زیربنایی- تولیدی، فرهنگی- اجتماعی، امنیتی- دفاعی و فرابخشی صورت گرفته که این کارگروه‌ها رسیدگی خود را انجام می‌دهند. بعد از دو هفته کاری نتیجه کار و مصوبات خود را به کمیسیون تلفیق برنامه ارائه می‌کنند که در صورت تصویب و نهایی شدن آن در کمیسیون تلفیق برنامه ششم این گزارش تقدیم هیات رئیسه خواهد شد که به صحن علنی مجلس ارائه شود.

    جلیلی با بیان اینکه احتمالا رسیدگی به لایحه بودجه 95 تا دو هفته آینده یعنی پیش از سرکشی نمایندگان حوزه انتخابیه به اتمام می‌رسد، یادآور شد: بعد از تعطیلات یک هفته‌ای مجلس و در زمان باقی‌مانده تا پایان دوره نهم امکان رسیدگی به برنامه ششم وجود دارد مشروط بر اینکه هیات رئیسه اولویت را برای رسیدگی در صحن به این لایحه بدهد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی