عصر بازار

نخستین دیدار مدیرعامل بیمه "ما" با کارکنان ستاد مرکزی در سال جدید

عصر اعتبار- نخستین دیدار مهندس مجید صفدری مدیرعامل بیمه "ما" با کارکنان ستاد مرکزی در سال ۹۵ برگزار شد.

نخستین دیدار مدیرعامل بیمه "ما" با کارکنان ستاد مرکزی در سال جدید
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، نخستین دیدار کارکنان ستاد مرکزی بیمه "ما" با حضور و سخنرانی مجید صفدری مدیرعامل و علی فتاحی مشاور مدیرعامل و مدیر منابع انسانی برگزار شد.
    بر اساس این گزارش، در این گردهمایی که در فضایی صمیمانه برگزارشد،  مجید صفدری مدیر عامل بیمه "ما" ضمن تبریک سال نو و تقدیر از زحمات تمامی کارکنان در سال 94 که موفقیت‌های بزرگ و شایسته‌ای را رقم زدند گفت: یکی از مهم ترین اقدامات ما در سال جدید تغییر ساختار سازمانی است که از این پس منابع انسانی را سرمایه انسانی خواهیم دانست زیرا در دنیای امروز سخن از تاثیر ماندگار سرمایه‌های تاثیر گذار انسانی در سازمان‌های خدماتی و اجتماعی است. گسترش شعب نیز از دیگر اولویت‌های کاری در سال جدید خواهد بود که در همین راستا شعبه  غرب تهران به زودی افتتاح خواهد شد.

    وی در ادامه در خصوص برنامه‌های سال 95 افزود: یکی از برنامه های مهم در سال 95، کسب پرتفوی 417 میلیارد تومانی است که به تصویب هیات مدیره نیز رسیده است. بر اساس سند استراتژیک شرکت، سهم بیمه "ما" در بازار بورس می بایست 36 صدم درصد سالانه افزایش داشته باشد.  همچنین بر اساس همین سند  در سال 1399، بیمه "ما" می بایست نهمین بیمه‌گر در صنعت بیمه جمهوری اسلامی ایران باشد که دستیابی به این اهداف، توجه جدی به بازاریابی مدرن و فروش  بر اساس ترکیب سبد پرتفوی مناسب را می طلبد و تمامی پرسنل محترم شرکت در راستای خدمات‌رسانی مناسب و شایسته به مشتریان و نمایندگان محترم شبکه فروش از تمامی توان و ظرفیت‌ها استفاده نمایند.

    مجید صفدری مدیرعامل بیمه "ما" در پایان تاکید کرد: اتاق فکری تشکیل شده است که از همکاران عزیز خواهشمندیم تا نظرات و پیشنهادات خود را در آن بیان کنند. به شدت به پیشرفت و ارتقای شغلی کارکنان بیمه "ما" معتقدم و تمامی امکانات لازم را در این خصوص فراهم خواهیم کرد.


    همچنین در بخش دیگری از این گردهمایی علی فتاحی مشاور مدیرعامل و مدیر منابع انسانی در خصوص مهم ترین اقدامات در حوزه نیروی انسانی در سال 94  و برنامه‌های سال جدید به بیان نکات مهمی پرداخت.

    به گفته وی برنامه‌ریزی برای شایسته گزینی درجذب نیروی انسانی متخصص و حرفه ای، توسعه و ارتقای آنان، طراحی و اجرای طبقه‌بندی مشاغل، حقوق و دستمزد به منظور پیاده سازی نظام شایسته سالاری و عدالت سازمانی، طراحی و اجرای سازو کارهای ارتقای انگیزه و وفاداری منابع انسانی، ارتقای توانمندی و سطح دانش فنی و تخصصی کارکنان با پیاده سازی نظام مدیریت دانش، ایجاد امنیت شغلی و  شفافیت در مسیر ارتقای شغلی کارکنان و دستیابی به مزیت رقابتی از طریق کارآمدتر نمودن کارکنان سازمان از مهم‌ترین استراتژی های منابع انسانی است.

    مدیر منابع انسانی بیمه "ما" همچنین گفت: بازنگری سوابق پرسنل و اخذ مستندات که منجر به صدور  200حکم  واصلاحیه حقوق و مزایا شده است از مهم ترین اقدامات صورت گرفته مدیریت منابع انسانی در سال گذشته بود.بازنگری کلی دستورالعمل‌ها و آئین نامه‌ها و تنظیم، تصویب و اجرای آن نیز از دیگر اقداماتی بود که  تاثیر مستقیم در امکانات رفاهی نیروی انسانی شرکت داشته است. از مهم‌ترین اقدامات منابع انسانی در حوزه رفاهی می توان به بازنگری در قرارداد بیمه تکمیلی کارکنان، بازنگری و افزایش در پرداخت هزینه ایاب و ذهاب، بازسازی و تجهیز دو سوئیت در شعبه مشهد و بهره برداری از 20 فروردین ماه سال جاری، حضور در مسابقات ورزشی شرکت‌های بیمه‌ای و ایجاد امکانات ورزشی در بهترین  مجتمع‌های فرهنگی ورزش مختص همکاران بیمه "ما" اشاره کرد.

    علی فتاحی مشاور مدیرعامل و مدیر منابع انسانی بیمه "ما" در پایان تاکید کرد: در تلاشیم تا تمامی امکانات آموزشی، رفاهی و ورزشی را جهت افزایش انگیزه و پیشرفت شغلی نیروی انسانی شرکت فراهم کنیم چرا که معتقدیم نهایتا بهروری بیشتر نیروی انسانی است که منجر به ایجاد ارزش افزوده و مزیت رقابتی خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو