عصر بازار

شفیع زاده در گفتگو با عصر اعتبار:

اردیبهشت افزایش سرمایه بانک دی منتشر می شود

عصر اعتبار- مدیر عامل بانک دی گفت: طبق مصوبات، موفق شده ایم افزایش سرمایه بانک دی را در اواخر سال گذشته اخذ و ثبت کنیم که این افزایش سرمایه در اردیبهشت ماه منتشر خواهد شد.

اردیبهشت افزایش سرمایه بانک دی منتشر می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰:۰۰

    احمد شفیع زاده مدیر عامل بانک دی با اشاره به افزایش سرمایه بانک  متبوع به عصر اعتبار اعلام کرد:  افزایش بانک دی در اواخر سال گذشته  تایید شد و مصوبات این افزایش سرمایه نیز اخذ و ثبت گردید. بر این اساس نیز مراحل اولیه آن را  برای اجرا، انجام داده ایم که این افزایش سرمایه را در اردیبهشت ماه منتشر خواهیم کرد.
    وی با اشاره به افزایش قیمت سهام بانک دی و شرکت دماوند افزود: بازار تعیین کننده افزایش قیمت این سهام است و ما نمی توانیم حجم عرضه و تقاضا را پیش بینی کنیم ولی  امید بالایی وجود دارد که خریداران  سهام این شرکت ها می توانند از آن بهره ببرند و سود مطلوبی عایدشان شود.
    شفیع زاده تاکید کرد: اینکه چقدر، به چه حجمی و به چه میزانی این سهام عرضه می شود و قیمت گذاری می شود را تابع شرایط بازار می دانم زیرا همواره حرکت سهام این شرکت ها را بازار دیکته می کند.
    مدیر عامل بانک دی همچنین از افزایش سرمایه 300 درصدی بیمه دی خبر داد و افزود: مراحل تایید و ثبت افزایش سرمایه بیمه دی نیز اجرایی و انجام شده است.
    وی انتخاب دماوند برای عرضه در بورس را به جهت اجرای سیاست های واگذاری ها دانست و یادآور شد: دماوند بزرگترین شرکت مجموعه بانک دی به شمار می رود که افزایش سرمایه آن از محل انباشت سود سرمایه به دست آمده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی