عصر بازار

پیشنهادی برای خروج اقتصاد از رکود

عصر اعتبار- رئیس کمیسیون اقتصاد اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان از حذف بروکراسی زائد اداری و اصلاح امور بانکی به‌عنوان دو راهکار موثر در برون‌رفت اقتصاد ایران از رکود فعلی یاد کرد.

پیشنهادی برای خروج اقتصاد از رکود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از ایسنا ، منطقه سمنان، فرج‌الله معماری در دومین نشست کمیسیون اقتصاد این اتاق که تحت عنوان نشست تخصصی بررسی محدودیت‌های ناشی از دستورالعمل نظام جاری بانکی و امکان استفاده از تسهیلات در گردش و سرمایه ثابت برگزار شد، اظهار کرد: دعوت از تصمیم‌گیران و فعالان و کارشناسان اقتصادی و بهره‌گیری از نقطه نظرات این مخاطبان می‌تواند یک استراتژای مناسب‌ برای اقتصاد ترسیم کند.

    رئیس کمیسیون اقتصادی اتاق سمنان، ارائه و ترویج خدمات به هنگام اقتصادی را یک ضرورت دانست و بر اصلاح امور بانکی، تاکید و بیان کرد: جدا از ضرورت حذف بروکراسی اداری، باید تسریع در ارائه خدمات اقتصادی در سازمان‌ها و نهادهای دولتی استان فراگیر شود.

    این فعال اقتصادی با اشاره به اثرات منفی بی‌ثباتی در قوانین، خاطرنشان کرد: جهادگران اقتصادی همواره با تردیدها و تهدیدهایی نظیر امکان وجود نوسانات در نرخ ارز، ضمانت‌های بانک، وثایق، ممنوع الخروجی و معضلاتی از این دست که مبتلا به فعالان تولید است، روبرو هستند.

    حمید علوی، دیگر عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سمنان، مصائب و مشکلات اقتصادی در کشور را ساختاری، توصیف و اضافه کرد: سیاست‌های نامتوازن مالی و بانکی شرایط کسب کار را برای صاحبان صنایع و معادن سخت کرده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی