عصر بازار

مهندس حسن‌زاده:

توسعه و ارتقاء خدمات بانکداری بین‌الملل از مهمترین اقدامات پست‌بانک‌ایران است

عصر اعتبار- استقرار سامانه Core banking جدید و توسعه و ارتقاء خدمات بانکداری بین‌الملل از مهمترین اقدامات پست‌بانک‌ایران است.

توسعه و ارتقاء خدمات بانکداری بین‌الملل از مهمترین اقدامات پست‌بانک‌ایران است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره این بانک در مراسم معارفه اعضای جدید هیأت مدیره ضمن اشاره به تاریخچه آغاز فعالیت‌های آن از پست مالی تا به امروز و اعلام خبر فوق ابراز امیدواری کرد که بتوانیم از تجارب و سوابق درخشان آنها استفاده نمائیم.
    وی تصریح کرد: پست بانک ایران بانکی است که با بیش 407 شعبه و بیش از 12هزار باجه نمایندگی بانکی، ارائه خدمات متنوع بانکی درسطح کشور را به صورت فراگیر برعهده گرفته و بیش از 29 درصد از سهم 32درصدی شبکه بانکی در روستاها را به تنهائی دراختیار دارد.
    حسن زاده افزود: این بانک، عاملیت بانکی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک تخصصی حوزه ICT کشور را برعهده دارد و خدمات مناسبی از جمله پرداخت تسهیلات به پروژه‌ها و طرح‌های این حوزه‌ها را ارائه می‌کند.
    رئیس هیأت مدیره پست بانک ایران بر استمرار حمایت‌های مسئولان وزارتخانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و امور اقتصادی و دارائی و همچنین بانک مرکزی تأکید کرد و گفت: در آینده آثار بسیار خوبی از خدمت‌رسانی پست بانک ایران در زمینه‌های اشتغال، ایجاد رفاه نسبی و توسعه و عمران در روستاها شاهد خواهیم بود.
    همچنین دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در این مراسم ضمن تقدیر از مسئولان دو وزارتخانه و حمایت‌های بی‌دریغ آنان از این بانک اظهارداشت: حضور اعضای جدید هیأت مدیره موجب ارتقاء جایگاه بانک خواهد شد و قطعاً از خدمات و تجارب آنان استفاده می‌کنیم.
    وی با اشاره به اینکه پست بانک ایران گسترده‌ترین شبکه بانکی کشور است تصریح کرد: این بانک همیشه به حمایت‌های وزارت امور اقتصادی و دارائی و ارتباطات و فناوری اطلاعات نیاز دارد.
    فرحی درپایان عنوان‌داشت: مجوزهای لازم برای باجه‌های بانکی از سوی بانک بانک مرکزی درحال صدور است و امیدوارم بتوانیم بیشتر به هموطنان در اقصی نقاط کشور خدمت‌رسانی کنیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی