عصر بازار

در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران

تندیس ویژه به مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطاء شد

عصر اعتبار- ​کمیته ملی رباتیک ایران در مراسم اختتامیه بزرگترین رویداد رباتیک غرب آسیا که با حضور شرکت های دانش بنیان، دانشگاه ها و پژوهشگران داخلی و خارجی در محل دایمی نمایشگاههای تهران برگزار گردید با اعطای تندیس ویژه از اسماعیل لـله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران تقدیر به عمل آورد.

تندیس ویژه به مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطاء شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، یازدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران٢۰١٦، با حضور تیم های داخلی و خارجی در بخش های مختلف در محل دایمی نمایشگاه های تهران برگزار گردید که در مراسم اختتامیه از رویکردهای این بانک که برای سومین سال متوالی حمایت از این رویداد علمی و ورزشی را عهده دار بوده، تقدیر شد.
    بر اساس این گزارش این بانک در راستای محقق و اجرایی نمودن شعار (( اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل)) و همچنین درجهت رشد و توسعه علم و دانش ایرانی و پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان را در برنامه های خود گنجانده است و با حمایت از  بزرگترین رویداد رباتیک غرب آسیا نقش موثری در برگزاری مطلوبتر این دوره از مسابقات داشت.
    شایان ذکر است بانک صادرات ایران در راستای انجام رسالت های اجتماعی و فرهنگی علاوه بر پرداخت تسهیلات خرد به اقشار کم درآمد جامعه نسبت به ساخت ١٤ مدرسه در نقاط کمتر برخوردار کشور اقدام نموده و همچنین با پرداخت بیش از ٨ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سال گذشته بیش  از ٢۰۰ هزار جوان را روانه خانه بخت نموده است و در سال جدید نیز پرداخت تسهیلات کم بهره به هزاران بازنشسته در سراسر کشور را در دستور کار قرار داده است.
    گفتنی است در گذشته خودروی هاوین ٢ که با حمایت بانک صادرات ایران و توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین ساخته شده بود توانست در مسابقات رکورد پیست شهر آستین در تگزاس امریکا رکورد مسابقات را بشکند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو