عصر بازار

معاون وزیر اقتصاد در دیدار با مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران:

تحقق اقتصاد مقاومتی در سال جدید همدلی بیشتری را می طلبد

عصر اعتبار- سیامک دولتی مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران به مناسبت فرا رسیدن سال نو و به منظور تشریح سبد محصولات بانک با سید کامل تقوی نژاد معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس سازمان مالیاتی کشور در محل دفتر کار وی دیدار و گفتگو کرد.

تحقق اقتصاد مقاومتی در سال جدید همدلی بیشتری را می طلبد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دولتی در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در سال 94 ، معرفی خدمات و تبیین طرح های تسهیلاتی بانک در سال جدید پرداخت.

    وی در خصوص رشد منابع قرض الحسنه بانک در سال 94 بیان داشت: با تلاش های صورت گرفته در سال گذشته رشد جذب منابع قرض الحسنه در این بانک حدود 30 درصد می باشد و این در حالی است که منابع قرض الحسنه شبکه بانکی کشور در این سال با کاهش روبرو بود.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران ادامه داد: در راستای تحقق مسئولیت های اجتماعی این بانک تا کنون تعاملات دوجانبه خوبی با سازمان ها، نهاد ها و ارگان های مختلف خصوصاً سازمان های مردم نهاد مانند: کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان زندان ها، بهزیستی و غیره صورت گرفته است.

    دولتی با اشاره به نامگذاری سال 95 به سال " اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اظهارداشت: در سال گذشته با توجه به ماهیت بانک قرض الحسنه مهر ایران، اقدامات شایسته ای در زمینه توانمندسازی نیازمندان جامعه به منظور حمایت از آنان و تحقق کامل این شعار در دستور کار کارکنان بانک قرض الحسنه مهرایران قرار گرفته است.

    در ادامه تقوی نژاد معاون وزیر اقتصاد ضمن تقدیر از فعالیت های بانک در راستای رفع مایحتاج ضروری نیازمندان جامعه بیان داشت: خیرین، سازمان ها و نهادهای داخلی با افزایش مشارکت و تقویت همکاری های خود با بانک قرض الحسنه مهر ایران می توانند نقش بسزایی در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه ایفا نمایند.

    رئیس سازمان مالیاتی کشور افزود: با تلاش شبانه روزی ، همدلی و وفاق کلیه مسئولین کشور در سال جدید، امیدواریم تا با توان بیشتری در مسیر برون رفت از بحران ناشی از تحریم های ناعادلانه استکبار جهانی و تحقق محورهای اقتصاد مقاومتی گام برداشته شود.

    در پایان این دیدار راهکارهای افزایش و تقویت همکاری های فی مابین بانک قرض الحسنه مهر ایران و سازمان مالیاتی کشور بررسی شد.

    شایان ذکر است، حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی نیز در این نشست که در محل دفتر کار معاون وزیر برگزار شد، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران را همراهی نمود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی