عصر بازار

قدردانی اعضای شورای اسلامی شهر تهران از خدمات بانک شهر در ایام نوروز

عصر اعتبار- جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران از مجموعه زحمات بانک شهر در خدمات رسانی به شهروندان و مسافران در ایام نوروز قدردانی کردند.

قدردانی اعضای شورای اسلامی شهر تهران از خدمات بانک شهر در ایام نوروز
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، به دنبال خدمات بی وقفه بانک شهر در ایام نوروز که رضایت 95 درصدی شهروندان را به همراه داشت، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران از اقدامات بانک شهر در این ایام قدردانی کردند.
    بانک شهر موفق‌تر از سایر بانک‌ها در خدمات رسانی ایام نوروز
    بر این اساس، مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان این‌که بانک شهر در ایام نوروز و با توجه به ازدحام مسافران، موفقشد بیش از هر بانک دیگری به شهروندان خدمات رسانی کند، گفت:با توجه به گزارش‌های دریافتی از شورای شهراستان‌ها، فرمانداری‌ها و مردم، ، بانک شهر در تعطیلات نوروز در پول رسانی، ارائه پول نو و سایر خدمات بانکی با نصب پیشخوان‌های شهرنت، بسیار چشمگیرتلاش کرد.
    وی افزود: مدیرعامل بانک شهر در روزهای تعطیل به طور مستقیم بر روند امور نظارت داشت تا مشکلی در خدمات رسانی وجود نداشته باشد و امیدواریم  پیشخوان شهرنت در شورای شهر نیز راه اندازی شود.
    مرتضی طلایی نائب رئیس شورای شهر تهران، نیز با اشاره به خدمات بارز بانک شهر در ارائه خدمات الکترونیک به ویژه در ایام نوروز، گفت: پیشخوان‌های شهرنت، خدمات بانکی را به سمت الکترونیکی شدن برده و همچنین امکان دسترسی سریع مردم را به سمت دولت الکترونیک فراهم کرده است، که جای قدردانی دارد.
    محمد حقانی، رئیس کمیته محیط زیست شورای شهر تهران نیز خدمات این بانک را در استان اصفهان بسیار قابل توجه دانست و گفت: مدیران بانک شهر به طور شبانه روزی در این ایام مشغول به فعالیت بودند که این موضوع جای قدردانی دارد.
    ارائه خدمات الکترونیک بانک شهر در دو سال اخیر بی نظیر است
    همچنین محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران نیز در این رابطه گفت: روندی که بانک شهر در ارائه خدمات بانکی در دو سال گذشته پیش گرفته است، بی نظیر است و امیدوارم که با این زمینه همه کلانشهرها به سمت شهر الکترونیک حرکت کنند.
    وی ضمن قدردانی از تلاش همه مدیران این بانک اظهار کرد: راه اندازی پیشخوان‌های شهرنت، اقدام خوبی بوده است و این موضوع که مبانی معماری در آن رعایت شده و همچنین در اصول و چارچوب حرکت می‌کند، بسیار خوب است.
    همچنین فاطمه دانشور، عضو دیگر شورای شهرتهران نیزدر این رابطه گفت: در ایام نوروز که در مسافرت به سر می‌بردم، ازدحام شهروندان در پیشخوان‌های شهرنت،نشان دهنده موفقیت این بانک در کمک به شهروندان و کسب رضایت شهروندان بود.
    حمایت‌های بانک شهر و تاثیر آن در پیشرفت پروژه‌های عمرانی
    در ادامه همچنین اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر نیز با اشاره به تحولات بانک شهر در دو سال اخیر اظهار کرد: با اقداماتی که انجام شده، علاوه بر توسعه خدمات به شهروندان، برخی مسائل مدیریت شهری نیز حل شده و خدمات خوبی در زمینه تسهیلات، فاینانس و ... داده شده است و در مجموع، معدل کار این بانک بالا ارزیابی می‌شود.
    اسماعیل دوستی، دیگر عضو شورای شهر نیز ضمن قدردانی از خدمات بانک شهر در ایام نوروز اظهار کرد: خدمات رسانی بانک شهر در تعطیلات نوروز در تهران و سایر شهرها بی نظیر بود .
    وی افزود: با حمایت‌های بانک شهر، پروژه‌های عمرانی بسیاری مانند مترو، شهرآفتاب و ... در موعد مقرر افتتاح شد که جای قدردانی دارد.
    همچین محسن پیرهادی ، به عنوان منشی شورای اسلامی شهر تهران، خدمات مجموعه بانک شهر به شهروندان در ایام نوروز را قابل توجه دانست و با اشاره به این‌که سهامداران اصلی این بانک شهرداری‌ها هستند، از فعالیت‌های این بانک در ارائه خدمات قدردانی کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی