عصر بازار

مقایسه رشد حقوق فرهنگیان با سایر مشاغل

عصر اعتبار- معاون توسعه مدیریت پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از رشد بیش از ۶۷ درصدی میانگین حقوق فرهنگیان دو سال فعالیت دولت تدبیر و امید خبر داد.

مقایسه رشد حقوق فرهنگیان با سایر مشاغل
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از صبحانه، مقایسه رشد میانگین حقوق فرهنگیان در آبان ماه 94 با شهریورماه 92 نشان می هد میانگین حقوق و مزایا از مبلغ 12 میلیون 565 هزار ریال در شهریور ماه 92 به 21 میلیون و 75 هزار ریال در آبان ماه 94 رسیده که به معنای رشد 67 و 7 دهم درصدی است.

    سیدمحمدبطحایی گفت: این در حالی است که افزایش حقوق مطابق با ضریب جدول حقوق کارکنان دولت در هر سال توسط هیئت وزیران تصویب و ابلاغ می شود به گونه ای که در سال 93 نسبت به 92 معادل 20 درصد و در سال 94 نسبت به 93 معادل 14 درصد رشد داشته است و مقایسه آماری ارقام با سایر کارکنان دولت نشان می دهد جای هیچ گونه تشکیکی در محاسبات باقی نمی ماند.

    معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دولت یازدهم به معیشت فرهنگیان توجه ویژه داشته است، خاطرنشان کرد : مقایسه رشد میانگین حقوق فرهنگیان افزایش بیشتری اعمال شده و البته بخش عمده آن مربوط به اجرای طرح رتبه بندی معلمان می باشد که از مهرماه سال 94 اجرایی شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی