عصر بازار

تمام نیاز جوانان در بیمه ازدواج در نظر گرفته شده است

عصر اعتبار- مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده در کمیسیون تخصصی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر این که ازدواج مبحث پیچیده و دارای مراحل مختلفی است، گفت: در بیمه ازدواج سعی شده تمام نیازهای جوانان در امر ازدواج مورد توجه قرار بگیرد.

تمام نیاز جوانان در بیمه ازدواج در نظر گرفته شده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»به نقل از ایرنا ، وزارت ورزش و جوانان ناصر صبحی در نشست کمیسیون تخصصی ازدواج و تعالی خانواده معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: جوانان پیش از ازدواج با مسئله مشاوره پیش از ازدواج و سپس با مسئله جهیزیه و خرید مسکن و سپس هزینه های جشن ازدواج، تولد فرزند و مسائل از این دست روبرو می شوند که در بیمه ازدواج سعی شده تمام این موارد در نظر گرفته شود.
    صبحی افزود: در زمینه بیمه ازدواج تمامی تلاشمان را می‌کنیم تا جوانان بتوانند با صرف وقت و هزینه کمتر از مزایای این بیمه استفاده کنند.
    مدیر کل دفتر ازدواج و تعالی خانواده در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص دوره های مشاوره ازدواج گفت: مطابق ارزیابی های صورت گرفته بیشتر دوره های آموزشی ازدواج مربوط به آموزش ها پیش از ازدواج است و ما سعی داریم اقداماتی در راستای گسترش این آموزش ها به آموزش های پیش، حین و پس از ازدواج انجام دهیم.
    در بهمن‌ماه سال گذشته بسته‌ها بیمه ازدواج با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسئولان بیمه ایران رونمایی شد.
    علاقمندان می توانند با خریداری بیمه نامه های ازدواج از دفتر نمایندگی های بیمه و پرداخت مبالغی ماهیانه از این بیمه ها استفاده کنند.
    در بیمه ازدواج مبلغی برای مشاوره پیش از ازدواج، برگزاری مراسم عروسی و جهیزیه و یا رهن مسکن، کمک هزینه برای تولد نخستین فرزند در نظر گرفته شده است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا ر ا کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی