عصر بازار

نشست مدیرعامل بانک سپه و مسئولان نظارتی بانک مرکزی آلمان

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک سپه با چند تن از مقامات اداره نظارت بر بانک های کشور آلمان (بافین) دیدار کرد.

نشست مدیرعامل بانک سپه و مسئولان نظارتی بانک مرکزی آلمان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، محمدکاظم چقازردی، در این ملاقات ضمن اشاره به برگزاری نشست‌هایی با مسئولان و مقامات امور اقتصادی و مالی و بانک مرکزی در کشورهای ایتالیا و ناظر پولی در شعبه پاریس، به تشریح موقعیت و جایگاه بانک سپه در نظام بانکی کشور پرداخت.

    وی همچنین به اقدامات اساسی انجام شده توسط دولت جمهوری اسلامی ایران برای بهبود شاخص‌های اقتصادی و بانکی و فضای کسب و کار کشور طی دو سال اخیر، از جمله برنامه‌ریزی برای دستیابی به رشد اقتصادی حداقل 5 درصدی برای سال جاری و استمرار کاهش نرخ تورم پرداخت.

    چقازردی در ادامه ضمن بیان مختصری از برنامه‌های بانک برای افزایش سرمایه و تدوین برنامه برای افزایش سرمایه شعب خارج از کشور، به تقویت نیروی انسانی شعب مذکور وتوجه ویژه به رعایت استانداردها و مقررات بانکداری در حوزه بین المللی و استانداردهای نظارتی از جمله کمیته بال، حاکمیت شرکتی (Good Governance) ، مقررات مبارزه با پولشویی و رعایت توصیه‌های FATF ، ایجاد و تقویت حسابرسی داخلی (Internal Audit) و سایر الزامات، به توان بالقوه بانک در حوزه بین‌الملل با وجود شعب فرانکفورت، رم و پاریس و بانک بین‌المللی سپه در لندن و مجموعه نیروهای کارآمد و متخصص اشاره کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی