عصر بازار

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری کرمانشاه خبر داد:

ارائه تسهیلات تا سقف ۶ میلیون تومان به بازنشستگان کشوری در کرمانشاه

عصر اعتبار- سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه از ارائه تسهیلات تا سقف ۶ میلیون تومان برای خرید کالای ایرانی به بازنشستگان کشوری در کرمانشاه خبر داد.

ارائه تسهیلات تا سقف ۶ میلیون تومان به بازنشستگان کشوری در کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، جلیل رحیمی اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان بازنشستگی کشور با بانک صادرات در راستای اراده خدمت به بازنشستگان زیر پوشش این صندوق و بازنشستگانی که نزد بانک صادرات حساب دریافت حقوق دارند، منعقد شد.

    وی انعقاد این تفاهم‌نامه را در راستای اجرای سیاست‌های اقتصادی دولت یازدهم و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان عنوان کرد و بیان داشت: تسهیلاتی برای خرید کالای ایرانی به این قشر از بازنشستگان اعطا می‌شود.

    سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه پوشش مرحله نخست این طرح را ویژه افرادی عنوان کرد که حقوق دریافتی آن‌ها از میزان 1.5 میلیون تومان کمتر است و گفت: این تسهیلات با سود کارمزد 12 درصد و بازپرداخت 2 ساله به بازنشستگان کشوری اعطا می‌شود.

    رحیمی زمان لازم برای صدور کارت این تسهیلات را حداکثر 72 ساعت عنوان کرد و بیان داشت: زمان صدور کارت‌های دریافت کالای ایرانی 31 فروردین ماه سال‌جاری اعلام شده و از تاریخ صدور به‌مدت سه ماه قابل استفاده هستند.

    این مسئول میزان این تسهیلات را چهار برابر حقوق دریافتی فرد متقاضی عنوان کرد و متذکر شد: افراد متقاضی می‌توانند از فروشگاه‌هایی که در سایت بانک صادرات لیست آن‌ها وجود دارد نسبت به خرید کالای ایرانی اقدام کنند.

    وی نحوه ثبت‌نام را از طریق مراجعه افراد متقاضی به سایت اینترنتی بانک صادرات به نشانی bsi.ir عنوان کرد و گفت: افراد نیازی به مراجعه حضوری به هیچ ارگانی ندارند و هزینه صدور کارت نیز 2 هزار تومان است که از فرد وام‌گیرنده اخذ می‌شود و البته نیازی به ارائه گواهی کسر از حقوق نیز وجود ندارد و بانک عامل به‌صورت اتوماتیک اقساط را از حقوق وام‌گیرنده کسر خواهد کرد.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی