عصر بازار

درخواست شرکت های آلمانی و ایتالیایی برای خرید محصولات پتروشیمی ایران

عصر اعتبار- عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی از مذاکره ایران با شماری شرکت های آلمانی و ایتالیایی برای صادرات محصولات پتروشیمی ایران به این کشورها خبر داد.

درخواست شرکت های آلمانی و ایتالیایی برای خرید محصولات پتروشیمی ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، مجید باطن روز پنج شنبه در حاشیه نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در جمع خبرنگاران به انجام مذاکرات جدید بین برخی از شرکت‌های پتروشیمی ایران و دو شرکت لینده و زیمنس آلمان اشاره کرد و افزود:‌ این مذاکرات درباره فروش تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز تجهیزات صنعت پتروشیمی ایران بوده است.
    مدیر بازار و روابط بین‌الملل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی اضافه کرد:‌ در حال حاضر حدود 70 درصد تجهیزات دوار مورد استفاده در صنایع پتروشیمی ایران توسط این دو شرکت آلمانی به ویژه زیمنس تامین می‌شود.
    وی در ادامه از مذاکره برای فروش محصولات پتروشیمی خبر داد و اظهارداشت:‌ مذاکره هایی نیز با سه شرکت آلمانی و ایتالیایی برای فروش محصولات پلیمری و پتروشیمی انجام شده است که بر اساس آن شرکت DBH آلمان خواستار خرید سالانه 200 هزار تن پروپیلن و پلی پروپیلن شده است.
    عضو هیات مدیره انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی همچنین به مذاکره با یک شرکت آلمانی برای فروش محصولات چهار لایه پلی استاینلی اشاره کرد و گفت:‌ مدیرعامل شرکت شولر آلمان هم به زودی برای خرید محصولات پلی اتیلنی به ایران می آید.
    باطن ادامه داد:‌ شرکت شولر خواستار امضای قرارداد خرید سالانه 500 هزار تن انواع محصولات پلی اتیلن از ایران شده است.
    دهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از 25 تا 29 فروردین ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی