عصر بازار

فراخوان جشنواره وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی بانکی

عصر اعتبار- جشنواره وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی بانکی (ویژه بانک ها و کارکنان شبکه بانکی کشور) همزمان با چهارمین هفته روابط عمومی در اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

فراخوان جشنواره وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی بانکی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این جشنواره با توجه به ضرورت تولید و انتشار محتوا در رسانه های جدید و  با هدف تبیین اهمیت و کارکردهای رسانه های اجتماعی در حوزه پولی و بانکی راه اندازی شده است.
    شناسایی ظرفیت های موجود برای تولید محتوا در شبکه بانکی کشور، تشویق جامعه بانکی به تعامل در محیط مجازی‌ و آموزش مهارت های تولید و به اشتراک گذاری محتوا در فضای آنلاین از دیگر اهداف جشنواره مذکور است.
    در این جشنواره وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی که توسط بانک ها و کارکنان شبکه بانکی کشور راه اندازی شده اند در شش موضوع بانکی، اقتصادی، مدیریت، روابط عمومی، بازاریابی و بانکداری الکترونیک مورد ارزیابی و رقابت قرار می گیرند.
    کلیه بانک ها و کارکنان نظام بانکی کشور می توانند تا 15 اردیبشهت ماه سال جاری برای ثبت عنوان وبلاگ یا رسانه اجتماعی خود به آدرس  http://bank-maskan.ir/6203/index.aspx مراجعه کنند. وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی ثبت شده، توسط هیئت داوارن بررسی شده و برندگان جشنواره در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.
    مراسم اختتامیه جشنواره وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی بانکی با حضور مسئولان پولی و بانکی کشور به میزبانی بانک مرکزی در هفته روابط عمومی برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی