عصر بازار

اعلام اسامی برندگان اولین مرحله جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران تا ۳ روز آینده

عصر اعتبار- اولین مرحله قرعه‌کشی جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران برگزار شد.

اعلام اسامی برندگان اولین مرحله جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران تا ۳ روز آینده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این قرعه‌کشی از بین 29 میلیون کارت واجد شرایط، 750 نفر به عنوان برنده اعلام می‌شوند که برندگان قرعه‌کشی در روز اول اردیبهشت ماه از طریق سایت بانک ملی ایران به آدرس www.bmi.ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.
    جوایز اولین مرحله از قرعه‌کشی خودپردازهای بانک ملی ایران، 500 فقره نیم‌ سکه بهار آزادی، 100 کمک هزینه 000ر000ر3 ریالی به مدت 6 ماه و 150 کمک هزینه 000ر000ر2 ریالی به مدت 6 ماه است که به برندگان تعلق می‌گیرد.
    اولین جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در سال گذشته و با هدف تقدیر از استفاده‌کنندگان دستگاه‌های خودپرداز بانک ملی ایران آغاز شد. مرحله دوم این جشنواره تا 12 خرداد ماه سال جاری ادامه دارد و اسامی برندگان آن همزمان با ولادت امام حسن(ع)، براساس قرعه‌کشی اعلام خواهد شد. قرعه‌کشی نهایی نیز با جوایز ارزنده در شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.
    تمامی دارندگان کارت‌های بانک ملی ایران و کارت‌های شتاب در صورت استفاده از خودپردازهای این بانک در طول دوره جشنواره براساس جدول امتیازبندی اعلام شده در هر دوره مشمول امتیاز گردیده و براساس آن رتبه‌بندی خواهند شد. دارندگان کارت‌های الکترونیک می‌توانند برای اطلاع از امتیاز خود در جشنواره به سایت بانک ملی ایران یا خودپردازهای این بانک مراجعه نمایند.
    امتیاز مشتریان در پایان مرحله اول، صفر نشده بلکه این امتیازات به دوره‌های بعد منتقل خواهد شد تا مشتریان شانس بیشتری برای برنده شدن در مرحله بعدی داشته باشند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی