عصر بازار

به همراه جمعی از معاونین و مدیران ارشد بانک؛

عضو هیات مدیره بانک سرمایه از شعبه کیش بازدید کرد

عصر اعتبار- دکتر محمدعلی هادی، عضو هیات مدیره بانک سرمایه، به همراه جمعی از معاونین و مدیران ارشد این بانک از شعبه کیش بازدید کرد.

عضو هیات مدیره بانک سرمایه از شعبه کیش بازدید کرد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این دیدار که با همراهی جمعی از مدیران ارشد این بانک صورت پذیرفت، دکتر هادی در سخنانی اظهار داشت: این بازدید به منظور آشنایی هرچه بیشتر با همکاران گرامی شعبه کیش صورت گرفته و محدود به این شعبه نخواهد بود.

    دکتر هادی با اشاره به اهمیت شناسایی ظرفیت های بالای موجود در شعبه کیش اظهار داشت: هر شعبه بانک سرمایه باید رقبای خود را بشناسد و در زمینه جذب منابع و مشتری اطلاعات کافی داشته باشد تا با برنامه ریزی و تعیین اهداف بلند مدت بتواند در راستای افزایش منابع و جذب مشتریان بیشتر در شعبه، تلاش کند.

    ایشان افزود: در این زمینه، روسای شعب نباید فعالیت خود را محدود به درون شعبه کنند بلکه با حضور در منطقه باید فرصت ها و منابع بالقوه را شناسایی کرده و درصدد جذب منابع جدید برای بانک برآیند.

    گفتنی است در این بازدید که شورانی، معاون بازرسی و حقوقی، شیخ زاده، معاون طرح و برنامه، دین‌پرست، رئیس اداره سرمایه گذاری و بررسی طرح ها و رئیس اداره روابط عمومی نیز حضور داشتند، تعدادی از مشتریان عمده بانک نیز با حضور در شعبه کیش با عضو هیأت مدیره و معاونین و مدیران ارشد بانک دیدار و مذاکره کردند.

    همچنین همکاران شعبه کیش ضمن دیدار و گفتگو با معاونین و مدیران ارشد بانک، به طرح نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادهای خود پیرامون مسائل شعبه پرداختند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار ( http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی